verbeterd voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verbeterd voedingsschema

Hallo allemaal,

Ik heb van de week een schema gepost maar die was gewoon slecht dus ben met een nieuwe aan de slag gegegaan. In deze heb ik ook de eiwitten Kcal e.d staan.
    Ik heb mijn onderhoud berekend en kwam uit op: 2801,49

Als jullie tips hebben of verbeterpunten dan hoor ik die graag.
    Attached Files

Niemand??

Comment

Ziet er aardig in orde uit, het oogt in my opinion nog alleen een beetje eentonig. De tijdstippen dat je gaat trainen/eten staan er niet bij, variatie is een van de elementen tot een vooruitgang .

Waar zijn de groente, behalve wat de pot schaft?
      Waarom een bak volle yoghurt?
      Heb je ook iets anders voor op je brood?

Comment

De tijdstippen staan er niet bij omdat die iedere keer anders zijn afhankelijk hoelaat ik vrij ben. Kan voor op brood wel iets van filet american doen ofzo. Bedoel je met andere groenten gewoon tussendoor?

Comment

Originally posted by roy89 View Post
          De tijdstippen staan er niet bij omdat die iedere keer anders zijn afhankelijk hoelaat ik vrij ben. Kan voor op brood wel iets van filet american doen ofzo. Bedoel je met andere groenten gewoon tussendoor?
          Bijvoorbeeld Heinz sandwich spread/20+ kaas (niet te vaak natuurlijk). Ja met rijst/pasta bijv. door de middag. Denk aan broccoli, champignons, kidney bonen, spruiten. Hierin zitten ook een klein gedeelte eiwitten en genoeg andere voedingsstoffen.

Comment

Wat zijn je doelen?

Je eet nogal veel boven onderhoud, ga je aan de klassieke bulk?

Comment

Doel is om tegen de zomer 7 a 8 kilo aan te komen en dan natuurlijk het liefst in spieren. train dan 3 x per week. maar is dit dan teveel?

Comment

Ik denk dat je met ca. 900Kcal boven onderhoud ook behoorlijk wat vet aan zult zetten. Dat is meer een klassieke bulk.
                Als je wilt clean-bulken zoals je volgens mij aangeeft, zou ik op 350-500Kcal boven onderhoud gaan zitten. Een ruime kilo per maand is dan zeker haalbaar als je training klopt.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                  Ik denk dat je met ca. 900Kcal boven onderhoud ook behoorlijk wat vet aan zult zetten. Dat is meer een klassieke bulk.
                  Als je wilt clean-bulken zoals je volgens mij aangeeft, zou ik op 350-500Kcal boven onderhoud gaan zitten. Een ruime kilo per maand is dan zeker haalbaar als je training klopt.
                  dat haal ik het iets omlaag, heb trouwens een persoonlijk schema gekregen dus moet goed komen! Bedankt!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X