Afslank eiwit bij bulk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afslank eiwit bij bulk?

Momenteel ben ik aan het bulken, en ik vind dat ik toch wat in vet aankom.
    Dus ik heb hier een vraag... Is het verstandig om afslank eiwitten voor je gaat slapen innemen? Of maakt het niet echt verschil?
    Want heb nog 3 van die grote flessen thuis liggen en daar doe ik niks mee...

Afslank Eiwit - Combi Toppersl! - Afslank Toppers! - Afslank Eiwit - Body en Fitshop

Originally posted by jowblob View Post
    Momenteel ben ik aan het bulken, en ik vind dat ik toch wat in vet aankom.
    Dus ik heb hier een vraag... Is het verstandig om afslank eiwitten voor je gaat slapen innemen? Of maakt het niet echt verschil?
    Want heb nog 3 van die grote flessen thuis liggen en daar doe ik niks mee...

Afslank Eiwit - Combi Toppersl! - Afslank Toppers! - Afslank Eiwit - Body en Fitshop
    het onderdrukt hongergevoel, rest van de beschrijving lijkt me allemaal bullshit... Dus al jij het kan handelen om toch je kcal te halen op een dag terwijl je minder honger hebt door dit spul dan kan het geen kwaad om je stash op te maken. Maar verwacht niet dat het gaat helpen met versneld vetverlies en andere ongein

here's a tip: ga paar 100 kcal lager zitten als je last hebt van verhogend bf%
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
      het onderdrukt hongergevoel, rest van de beschrijving lijkt me allemaal bullshit... Dus al jij het kan handelen om toch je kcal te halen op een dag terwijl je minder honger hebt door dit spul dan kan het geen kwaad om je stash op te maken. Maar verwacht niet dat het gaat helpen met versneld vetverlies en andere ongein

here's a tip: ga paar 100 kcal lager zitten als je last hebt van verhogend bf%
      Ja daarom wil ik het innemen voor het slapen om honger gevoel te vermijden. Want ik heb 3 van die potten en daar doe ik niet echt veel mee >>
      Misschien moet ik gewoon rond 100-200gram per dag innemen dan raak ik dat spul ook sneller kwijt en krijg ik was extra calorien...

Comment

Meer calorien betekent meer aankomen in vet......

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
          Meer calorien betekent meer aankomen in vet......
          ga je mond eens spoelen
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Ja daarom wil ik het innemen voor het slapen om honger gevoel te vermijden. Want ik heb 3 van die potten en daar doe ik niet echt veel mee >>
            Misschien moet ik gewoon rond 100-200gram per dag innemen dan raak ik dat spul ook sneller kwijt en krijg ik was extra calorien...
            Honger gevoel vermijden kan prima, maar heb je wel een probleem met de afgiftetijd van die eiwitten... Je wilt de gehele slaap(8-10 uur) eiwitsynthese hebben, die whey is (denk ik) binnen een paar uur omgezet tot aminozuren en opgenomen door je spieren. (ben geen bioloog verder)
            Dit heb je niet als je het combineert met caseine of kwark

Comment

ga je mond eens spoelen
              Want?

Als ik het goed begrijp komt jowblob teveel aan in vet, dus eet hij teveel boven onderhoud. Meer kcal innemen gaat dan niet helpen lijkt me. Dat geef je zelf ook al aan, dus wat is het probleem?

Comment

Beetje raar om extra calorieën binnen te willen krijgen als je aangeeft juist vet kwijt te willen raken... Als je zoveel meer eiwitten wilt eten, zal je in je voedingsschema het aantal koolhydraten echt moeten terugschroeven anders zal je uiteindelijk nog meer vet gainen. Dat is het tegenovergestelde van wat je wilt bereiken lijkt me...
                No pain, no gain!!

Comment

ga je mond eens spoelen
                  Wat een rare opmerking. Logisch dat je meer vet gaint als je qua kcal boven je onderhoud zit...
                  No pain, no gain!!

Comment

kcal in = kcal out. dus eet je te veel kom je vet aan ongeacht of je schoon eet.

Comment

Originally posted by punani View Post
                      kcal in = kcal out. dus eet je te veel kom je vet aan ongeacht of je schoon eet.
                      Mee eens.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X