Kan iemand mij helpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan iemand mij helpen

Kan iemand mij helpen met het invullen van de lege excelsheet?
    ik snap niet echt hoe je die moet invullen
    Gewoon via reacties of via MSN ook geen probleem

Wat is je doel?

Wat wil je met je excelsheet gaan doen?

Met een vraag als deze kunnen we natuurlijk helemaal niks..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      Wat is je doel?

Wat wil je met je excelsheet gaan doen?

Met een vraag als deze kunnen we natuurlijk helemaal niks..
      Uhm ik heb eindelijk mijn trainingsschema in orde maar nu lees ik dat alleen trainen niet zo veel helpt maar dat er ook een groot deel in voeding zit,.
      en moet weer beetje gewicht verliezen dus moet ook een goed voedingschema hebben.

Ik wou een voedingsschema gaan maken voor mezelf maar snap niet precies hoe ik het moet invullen want er staan al dingen :S

Comment

In die Excelsheet heb je het tabblad voedingsschema. Op dat tabblad kun je bovenaan gegevens invullen zoals lengte, gewicht, vetpercentage en activiteitsfactor. Dan komen daarnaast adviezen te staan over het aantal calorieën, berekend met 2 verschillende formules. Bekijk dan wat je doel is (cut, bulk of onderhoud), vul deze waarde in in cel C9. Dan zie je ook hoe veel eiwit, vet en kh je moet nemen.

Het opzetten van het voedingsschema gaat volgens een aantal richtlijnen. Meer informatie daarover vind je in dit topic: Snel overzicht: geschikte producten in een krachtsportvoeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
        Daar staat ook in welke producten je het beste kunt gebruiken, en hoe je zo'n schema indeelt.

Het is even pittige kost, maar het is het werk dubbel en dwars waard Hopelijk lukt het je zo.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
          In die Excelsheet heb je het tabblad voedingsschema. Op dat tabblad kun je bovenaan gegevens invullen zoals lengte, gewicht, vetpercentage en activiteitsfactor. Dan komen daarnaast adviezen te staan over het aantal calorieën, berekend met 2 verschillende formules. Bekijk dan wat je doel is (cut, bulk of onderhoud), vul deze waarde in in cel C9. Dan zie je ook hoe veel eiwit, vet en kh je moet nemen.

Het opzetten van het voedingsschema gaat volgens een aantal richtlijnen. Meer informatie daarover vind je in dit topic: Snel overzicht: geschikte producten in een krachtsportvoeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
          Daar staat ook in welke producten je het beste kunt gebruiken, en hoe je zo'n schema indeelt.

Het is even pittige kost, maar het is het werk dubbel en dwars waard Hopelijk lukt het je zo.
          Zal zo proberen om hem in te vullen thanks

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X