Brinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta

Ligt het nu aan mij of vind ik het moeilijk om 100g brinta met melk binne te krijgen? Enige tips? of ben ik het gewoon ?

ik had vanochtend als ontbijt 100g brinta + 600 ml melk. paar minuutjes en het was op. toen ben ik verder gegaan met wat kwark + wat fruit. Ik heb er niet zoon problemen mee.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hmm misschien komt het omdat het me eerste keer is maar ik zit echt met elke hap te kouwen en te kouwen ... het gaat traag :d

Comment

Probeer eens havermout , gaat je een stuk makkelijker af
        Als je dat gewend bent, zul je makkelijker brinta kunnen wegwerken

Comment

havermout + water = win
          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Met 600 ml melk is het goed eetbaar, al doe ik het met 600ml water.
            keep the focus going!

Comment

ik drink het gewoon meteen op. 30 seconde is het weg

Comment

Mja ik heb nu Whey+brinta+melk geprobeerd als shake en dat gaat al iets beter.
                Misschien die brinta is vervangen door havermout?

Comment

Originally posted by MarioUniversal View Post
                  Mja ik heb nu Whey+brinta+melk geprobeerd als shake en dat gaat al iets beter.
                  Misschien die brinta is vervangen door havermout?
                  ja hoor kan prima, vind havermout structuur iets minder goed drinkbaardus doe het eerst in de blender. havermout duurd er langer over om pap te worden dus makkelijker weg te drinken

gi van havermout is iets lager dus iets minder een stijging in je bloedwaardes verder is het allebij goed. ik doe gewoon ene combinatie van omdat het een uit tarwe komt en de ander uit graan

Comment

Geen enkel probleem! Brinta met genoeg melk en lepeltje honing, heerlijk!
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Als ik brinta eet is het een kwestie van melk en water opwarmen, brinta erin doen en gauw een beetje roeren. Dan zo snel mogelijk die schaal aan m'n moel zetten om 't weg te drinken voor het te dik wordt. Als ik haast heb 's ochtends komt dat wel eens voor. In een halve minuut heb ik dan een flink ontbijt weg.
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

lekker brinta s'morgens met goeie schep whey en water.
                        Als je denkt dat je dorst hebt gaat het makkelijker, niet kauwen maar slikken!

Comment

Structuur van brinta, en de warmte achter in me strot laat me snel doen kokhalzen. niet normaal, telkens probeer ik het weer, telkens komt het eruit na 2 happen. haha

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                            Structuur van brinta, en de warmte achter in me strot laat me snel doen kokhalzen. niet normaal, telkens probeer ik het weer, telkens komt het eruit na 2 happen. haha
                            dit heb ik ook. het is elke ochtend weer een "gevecht" om het binnen te houden. maar altijd nog beter dan havermout

Comment

Waarom is Brinta zo goed? veel eiwitten zitten er niet in toch?
                              Sorry, maar weet er bijna niks van af, ik ben het ook van plan maar waarom weet ik niet??
                              What you put in you get out.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X