Shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shakes

Goeiedag BN'ers.

Ik heb een vraagje aan ieder van jullie, die ervaring hebben met shakes,
    Mijn personal coach heeft mij een voedingsschema gegeven, waarvan ik flink zou moeten aankomen. Het bevat 3800 kcal, wat ongeveer 800 boven mijn behoefte zit. Het is als volgt:

7:00
    30 gram whey met 400 ml water
    500 ml melk met 50 gram brinta

10:30
    3 boterhammen met pindakaas/kipfilet/rookvlees/kalkoenfilet e.d.
    banaan

12:30
    3 boterhammen met pindakaas/kipfilet/rookvlees/kalkoenfilet e.d.
    banaan
    500 ml melk

15:30
    2 boterhammen met pindakaas/kipfilet/rookvlees/kalkoenfilet e.d.
    500 ml melk

18:00
    Avond eten

19:30 pre workout
    30 gram whey met 500 ml melk, banaan + 500 Ml Chocomel

21:15 Post workout
    35 gram dextrose met 500 ml water

22:00
    2 boterhammen met pindakaas/kipfilet/rookvlees/kalkoenfilet e.d.
    100 gram complex Crab Gainer (Weightgianer) 500 ml melk

23:00
    500 gram kwark
    eetlepel lijnzaadolie

Heeft iemand ervaring met Whey en Weightgainer, en hoe denken jullie over dit eetschema?

Weightgainer is kut, zeker zo laat op de avond. Beter na je training 40 gram whey met 70 gram snelle carbs. Chocomelk, melk en banaan voor training is ook overdreven, zou eerder voor alleen de chocomelk of banaan en melk gaan. Verder erg veel brood, beter iets van rijst met kip en groenten eten.

Als je man ben geen lijnzaadolie maar gewoon olijfolie. Weet niet wat je betaald aan je PT maar t voedingsschema is bagger over het algemeen.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
      Weightgainer is kut, zeker zo laat op de avond. Beter na je training 40 gram whey met 70 gram snelle carbs. Chocomelk, melk en banaan voor training is ook overdreven, zou eerder voor alleen de chocomelk of banaan en melk gaan. Verder erg veel brood, beter iets van rijst met kip en groenten eten.

Als je man ben geen lijnzaadolie maar gewoon olijfolie. Weet niet wat je betaald aan je PT maar t voedingsschema is bagger over het algemeen.
      Steef, ik zie dat je 93 kilo bent en even groot als mij, goed bezig blijkbaar! Zou je dan die aanpassingen in dit schema kunnen plaatsen, en dit in een bericht sturen? Ik ben echt een beginner op dit gebied.

Comment

Mag je zelf doen, zal zo ff een topic maken waarop je zelf je behoefte kan uitrekenen.

Comment

Originally posted by WanabieBodybuilder
          Ter aanvulling op eerder gezegde...

Veel te veel melk
          wat is daar zo slecht aan??
          ik drink 4 shakes per dag incl casseine shake, daar word ook bij gemeld 400 ml te nemen, dit x 4 is 1600 ml per dag!
          lekka!

Comment

Melk zit snelle carbs in, beter gewoon 1 of 2 shakes in de ochtend/middag met melk, overige met water.

Comment

Originally posted by WanabieBodybuilder
              Ter aanvulling op eerder gezegde...

Veel te veel melk
              Onzin, ik drink 2 liter halfvolle melk per dag. En ik doe dat al de nodige jaren.
              Als het in je macro's past is daar geen enkel probleem mee.

Comment

Melk zit snelle carbs in, beter gewoon 1 of 2 shakes in de ochtend/middag met melk, overige met water.
                ik vraag me af of dat echt zo'n probleem is, vergeet niet dat melk belangrijke eiwitten heeft.
                natuurlijk als ik 1600 ml drink heb ik veel van die carbs binnen maar de extra eiwitten ook, drink overigens alleen mager.

Comment

Je moet het ook zelf weten, mijn advies is om melkconsumptie niet meer dan 1 liter per dag te laten zijn.

Comment

Je moet het ook zelf weten, mijn advies is om melkconsumptie niet meer dan 1 liter per dag te laten zijn.
                    Waarom niet dan?

Comment

Carbs uit melk hebben een lagere gi en dus tragere afgifte als zilvervliesrijst rijst en of havermout.

Ik ben het met je eens dat het erg veel melk is en dat er redenen zijn om niet zoveel te nemen, maar dit klopt gewoon niet.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Wat overigens wel echt slecht is, is het feit dat er magere melk wordt genomen. Halfvolle of volle melk voor de win.
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          Wat overigens wel echt slecht is, is het feit dat er magere melk wordt genomen. Halfvolle of volle melk voor de win.
                          want?
                          ik heb juist begrepen dat je die vetten moet mijden?:P

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
                            want?
                            ik heb juist begrepen dat je die vetten moet mijden?:P
                            dat zijn de algemene voedingscentrum adviesen die iedereen in nederland blind overneemt net als het fabeltje dat te veel eieren slecht zouden zijn

ik heet je welkom in de weterschap van het BBen
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                              dat zijn de algemene voedingscentrum adviesen die iedereen in nederland blind overneemt net als het fabeltje dat te veel eieren slecht zouden zijn

ik heet je welkom in de weterschap van het BBen
                              naar mijn mening is er geen wetenschap
                              iedereen zegt wat anders tegenwoordig dus hoe wil je advies nog goed kunnen volgen?
                              ik las laatst nog een topic over volle vs magere melk, dikke discussie over wat beter is, resultaat is dat iedereen resultaten haalt en niemand weet wat nou beter is -_-
                              als je al laag in vetten zit dan oke maar er zijn ook mensen die alleen maar water er bij nemen ook om die vetten te mijden.
                              ik drink het liefst volle, als jij mij 100% kan garanderen dat dat geen fuck uit maakt of zelfs beter is dan doe ik het graag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X