School Shakes!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• School Shakes!

Hey guys, okey 't punt is ik wil voor opschool voor in de pauzes een shake nemen , gewoon straight uit de blender met wat melk enzo jullie kennen t waarschijnlijk allemaal wel. Nou is t punt dat ik om kwart over 7 de deur uit ga en ik pauze heb om 10 uur en 12 uur.. Brinta is dan al hard. Nou heb ik een goede muesli gevonden maar die kost 3.- per 400 gr..

Iemand die een goede variant weet die drinkbaar blijft?
    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Ultra Fine Oats - Carbs - Koolhydraten (alle) - Ultra Fine Oats - Body en Fitshop

Of je maakt hem met water op school, gewoon droge shit in je beker en shaken op school.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Waarom drinkbaar? Kunt in de pauze prima iets eetbaars pakken toch?
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

@ fitnessboer de ene pauze duurt 10 minuutjes, dat red ik zoiezo niet. Ik ben geen snelle eter en in de 2de pauze loop ik bijna altijd met vrienden mee naar de plaatselijke supermarkt. Dus dan kan ik t makkelijk naar binnen gieten
        ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Tijdens je rit naar de supermarkt kun je prima iets uit de hand eten en 10 minuten in je andere pauze is ook zat om iets te eten. Vloeibaar eten wil je echt niet de hele dag.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

't gaat ook maar om 2 maaltijden he, voor de rest eet ik natuurlijk gewoon. Maar ik moet iets eten wat ik in 10 min weg kan eten met +/- 30 gr eiwit en 70 kh.. dat is t probleem. Brood is zoiezo out of question.. en ik denk niet dat ik 100gr rijst en 100gr kip weg krijg in 10 min.

Comment

Uiteindelijk moet je het natuurlijk allemaal zelf weten, maar toch kun je beter gewoon wat eten. Verder geen idee wat je er in kan stoppen.

Comment

Standaard eet ik tijdens lessen, bakkie's rijst of kwark zijn binnen enkele tellens weg! niemand die het ziet.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                  Standaard eet ik tijdens lessen, bakkie's rijst of kwark zijn binnen enkele tellens weg! niemand die het ziet.
                  Ik vind het knap hoe jij in de lessen kwart en rijst in een paar tellen weg krijgt zonder dat iemand het ziet Ik krijg altijd van die gare reacties tsss zit je nu al weer aan de kwark blabla het is onzin etc. Niet dat ik me er veel van aantrek hehe.

Comment

neem shakebeker met (gemalen) havermout en whey erin, eventueel olijfolie.
                    in de pauze er melk bij doen en ergens schudden op de gang als niemand je ziet en ff opdrinken.
                    en als iemand vragen stelt zeg je gewoon dat je beetje raar bent.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                      in de pauze er melk bij doen en ergens schudden op de gang als niemand je ziet en ff opdrinken.
                      Same here.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                        Wow, ik dacht dat ik de enige was! Ik ben overigens wel 1x betrapt, werd er vervolgens uitgestuurd aangezien ik bleef dooreten en weigerde het weg te gooien. Gains gaan voor!

Originally posted by kojak View Post
                        Inderdaad. Veel mogelijkheden overigens, bijv. mengen met water, houdbare melk in kluisje, verse melk in pauze halen en vervolgens mengen, etc.
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

ik eet op mijn werk altijd. en mensen. vragen me dan waarom eet je this nog geen pauze, ik geef altijd als antwoord heb honger en ga me niet uithongeren, wij hebben namelijk maar 1 pauze dat is om 12:30

beetje off topic
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

op school shaken met water/melk
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
                              Brinta is dan al hard.
                              eeh meer water bij doen? of een deel brinta vervangen voor volkoren meel, dan blijft het wel zacht.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X