School Shakes!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbert95 View Post
    Brinta is dan al hard.
    Met havermout gebeurt dat minder snel. Echter lijkt het me logischer als je het pas op school vloeibaar maakt (water/melk).
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Havermout is na een half uurtje staan oid ook al bijna niet meer te drinken. Had dat ooit, 's ochtends havermout in een shakebeker gedaan met olijfolie en wat whey net als altijd maar had geen tijd meer om het thuis op te drinken. In mijn tas gedaan en gauw naar het werk gefietst(20min) maar kon het daar niet meer 'drinken'. Daar was het te dik voor geworden.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by kojak View Post
        neem shakebeker met (gemalen) havermout en whey erin, eventueel olijfolie.
        in de pauze er melk bij doen en ergens schudden op de gang als niemand je ziet en ff opdrinken.
        en als iemand vragen stelt zeg je gewoon dat je beetje raar bent.
        haha, ik ging stuk om die laatste zin.

Bekende fenomeen, zit ook altijd met eieren, kwark, bami etc in de klas / op school, soms rare blikken maar als je straks een goed fysiek hebt, breken de meeste hun nek als je langsloopt
        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Zoals onze kippedief al ongeveer beschreef alleen vind ik olijfolie door de shake niet lekker en gooi ik er zelf altijd wat caseine bij:
          • Havermoutmeel (kan je zelf met mixer of blender doen maar ook kant en klaar krijgen)
          • Water
          • Lijnzaadolie of MCT olie (lijnzaad voor meer omega.. MCT voor meer energie)
          • Whey
          • Caseine (optioneel zodat je wat langer van de aminozuren profiteerd)
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

En proteine repen? Haal ik altijd in huis als we een dagje weg zijn.
            Constantia et labore

Comment

5 dagen in de week proteinerepen lijkt me ook niet de bedoeling. Zijn gewoon candybars met iets meer proteine.

Ik drink op mijn werk ook 2 shakes per dag. havermout + whey droog mee en gewoon wat water bij als ik het opdrink. Havermout klontert niet en het is met water lekkerder dan met melk. Erg lekker zelfs

Comment

OKe ik ga havermout dus meenemen en dan op school water erbij toevoegen, zou iemand mischien een tip kunnen geven over welke havermout goed is? Ik heb crownfield volkoren ontbijt gehoord, maar dat leek zo verdacht veel op brinta dat ik verwachtte dat t ook meteen zou klonteren
                ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
                  OKe ik ga havermout dus meenemen en dan op school water erbij toevoegen, zou iemand mischien een tip kunnen geven over welke havermout goed is? Ik heb crownfield volkoren ontbijt gehoord, maar dat leek zo verdacht veel op brinta dat ik verwachtte dat t ook meteen zou klonteren
                  omdat het ook een goedkope brinta is
                  havermout is een ander graan dan brinta(tarwe) in het engels is havermout oats. bij AH heet het huismerk rolled oats ff zoeken dus.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    bij AH heet het huismerk rolled oats ff zoeken dus.
                    Thnx kerel ik zoek 't meteen op
                    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X