Hoe bereiden jullie de rijst met kipfilet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe bereiden jullie de rijst met kipfilet?

Hallo, ik ben pas nieuw, en heb niet heel veel verstand van de voeding om droog te worden / blijven.

Ik heb een lange tijd gespit door de discussie's maar nog geen antwoord op mijn vraag tegen gekomen.

Mijn vraag is hoe maken jullie de rijst en Kipfilet ?

welke olie, boter .. dat vraag ik me af. (wat het beste is natuurlijk)

En ik heb begrepen dat je veel rijst kan maken en het daarna in de koelkast zetten, zodat je het niet elke dag hoeft te maken.

Ik wil dan rond 14.00 als maaltijd een bord rijst met kip nemen?

Kan iemand me helpen op mijn vragen?

ik maak elke avond mijn eten voor de volgende dag rijst kook ik. en de kip kruid ik gewoon met lekkere kruiden en bak ik in die speciale becel (spuitfles)
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Kip kruid ik voornamelijk met kerrie paprikapoeder en zwarte peper.. heel soms marineer ik eens als traktatie in wat ketjap met wat limoensap en zwarte peper..

Kip gril ik altijd zonder boter of olie.. maar in de pan kan het ook en an doe ik het met kokosolie.

Rijst doe ik altijd met kerrie koken en half boulion blokje op zo'n 300 gram rijst

Je kan eindeloos varieren.. maar de deze eenvoudige combi kan ik nog verdragen.. op lange termijn.. beetje chilisaus erover kan ook geen kwaad.. als jeh et maar bij een klein beetje houdt..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

ik heb een lief vrouwtje die dat voor me doet

Comment

kip bak ik meestal met gesneden tomaat en ui, met knoflook/kaneel poeder
          Rijst gewoon droog. Mengen en eten maar.
          keep the focus going!

Comment

ik doe er altijd curcuma onder, lijkt wel op kerrie en is naar het schijnt anti katabool, etc.

gewoon bij de kruiden kijken in de colruyt of delhaize, c1000, albert heijn.

Supplementen | Geelwortel: antikatabool uit het kruidenrek

Geelwortel (Curcuma longa) koenjit
            Deze wortel geeft smaak en kleur aan kerriepoeder, veel Indische schotels en piccalilly. Koenjit wordt soms zelfs als saffraan verkocht. In de Chinese geneeskunde stimuleert de wortel de bloedsomloop, lost blauwe plekken en bloedplekken op, versterkt de galblaas en helpt bij het omzetten van vetten. Belangrijke geneeskrachtige plant tegen maagklachten en huiduitslag. In warme melk is het goed tegen verkoudheid.
            De tot de gemberachtige (Zingiberaceae) behorende plant heeft een antibacteriële werking. Geelwortel wordt gebruikt in nasi kuning (gele rijst), kerrie en mosterd.
            "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X