Rijst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rijst

heee,

ik eet elke dag rijst na de fitness maar ik eet dan alleen witte rijst met niks erin(ik weet dat andere rijst beter is):P ik doe er altijd aromat overeen anders is het zo droog:P
    weten j ullie misschien iets wat ik in de rijst kan?
    waar wel veel koolydrathen in zitten.
    eieren en kip heb ik al bij een ander maaltijd.

Kook de rijst met van die wokgroente, gooi er een paar kleine stukjes ui bij.
    Carbs zitten al in de rijst he... dus extra carbs heb je niet echt nodig.
    Anders maak je zelf een saus gemaakt van verse bonen
    Carpe Diem

Comment

ik roerbak altijd vis uit diepvries zakken van de jumbo en doe ik er door
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Mcfrank View Post
        heee,

ik eet elke dag rijst na de fitness maar ik eet dan alleen witte rijst met niks erin(ik weet dat andere rijst beter is):P ik doe er altijd aromat overeen anders is het zo droog:P
        weten j ullie misschien iets wat ik in de rijst kan?
        waar wel veel koolydrathen in zitten.
        eieren en kip heb ik al bij een ander maaltijd.
        geen eiwitbron bij de rijst?
        daar kun je niet goed herstellen he, gooi er iets van diepvriesgarnalen en wokgroente bij of wat magere runderreepjes ofzo.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

na het trainen neem ik een eiwit shake en daarna eet ik een 150 gram rijst

Comment

Groente's zijn voor annorexia meisjes.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              I second this

Comment

maar wat zou ik er nou bij doen?
                ik dacht iets van maise ofzo

Comment

Waarom moet je er iets bij doen knul? Het gaat je echt niet helpen om beter te groeien hoor. Carb is een Carb en het liefst uit rijst. Daarbij moeten eiwitten zoals: Kip, Vis, Ei etc. De rest vind ik maar onzin.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post

Haha, wat een onzin kraam je daar nou toch uit, maatje?
                    Groente is hartstikke goed, vezels, vitamientjes en gratis een vol gevoel erbij.
                    Droge rijst zoals hij dat weg zit te kanen, vind ik echt onzinnig.
                    Zelf gooi ik meestal wat wokgroente erbij of een (blikje) sperziebonen met een gesnipperd uitje en kip of 2 gekookte eieren erdoor.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Haha, wat een onzin kraam je daar nou toch uit, maatje?
                      Groente is hartstikke goed, vezels, vitamientjes en gratis een vol gevoel erbij.
                      Droge rijst zoals hij dat weg zit te kanen, vind ik echt onzinnig.
                      Zelf gooi ik meestal wat wokgroente erbij of een (blikje) sperziebonen met een gesnipperd uitje en kip of 2 gekookte eieren erdoor.
                      +1 waarom zou je het niet lekker maken met groente? doe je nog gezond ook
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

groenten zijn heerlijk, vooral als je kruiden toevoegd!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Wat ik meestal doe is Kip goed en lekker kruiden en dat mixen met rijst, heb ik een heerlijke maaltijd, misschien ga ik binnenkort ook even wok groenten halen
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X