Constant honger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Constant honger

Heeey mensen

Dit is mijn begin 4de week alweer van me creatine/glutamine/liquid amino zuren "kuurtje"
    Tot nou toe gaat het goed naar mijn menin ben in die tijd zo ongeveer 1.5 kilo aangekomen aan droge spiermassa (owja?) ja! omdat mijn bf% ook gezakt is.
    Er is alleen even iets vaags aan de hand ik heb constant honger en trek!
    Ik ben al meer gaan eten maar zo gauw ik weer eten zie wil ik nog meer eten en krijg ik weer honger dus ik denk niet dat dit echt gaat zoals het hoort of hebben jullie daar ook wel eens last van gehad?
    Laat me het maar even weten en owja btw wat zouden ongeveer goede stats voor mij zijn?
    Ik weeg nu 66.5 kilo en ben ongeveer 1.68 of 1.70 zoiets (klein ventje).
    Alvast bedankt greets hellio
    It's not onley a sport, it is a way of life

Allereerst, die 1.5 kg. die je aangekomen bent is vocht van de creatine, dat is heel normaal.

Als je telkens honger en trek hebt zou ik eens kijken hoe dat komt. Misschien zit er een te grote tijd tussen je maaltijden, of zijn je maaltijden niet van gelijke grote/volume. Je zou zo om de 2-3 uur moeten eten. Heb je dan nog steeds honger zou ik de maaltijden wat groter maken.

Ik heb hier zelf trouwens geen last van, tijdens het cutten had ik soms wel honger, maar nu ik weer gewoon eet zit ik meer vol en eet ik gewoon volgens de klok.

Goede stats voor jou lengte, tja daar zou ik me niet druk om maken. Het gaat er meer om hoe het er uit ziet. Het is ook zo dat de een zwaarder gebouwd is als de ander.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Gewoon eventueel wat rijstkoeken etc nemen voor de lekkere trekjes....Gewoon blijvne vreten vreten vreten .

Greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X