Help!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help!!

Goedemorgen,

Ik heb een vraagje voor jullie,
    Is het verstandig, of zeg maar niet verkeerd, om 4x per dag 50g brinta met water gewoon naar binnen te drinken?

Ik weet niet of ik hier goed aan doe of niet, maar het lijkt me een makkelijkere manier om mijn koolhydraten binnen te krijgen?

Persoonlijk vindt ik het fijner om overdag vast voedsel binnen te krijgen zoals brood of rijst, maar brinta is natuulijk ook helemaal prima. Als jij het 4x per dag door je strot heen krijgt, prima toch? Complexe koolhydraten blijven complexe koolhydraten. Brinta, rijst, brood, knackebröd etc etc. is in mijn ogen allemaal hetzelfde.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ja, tis niet makkelijk, kzal het zo zeggen, maar nu even een ander vraagje, klopt het dat ik smorgens en na de training enkel koolhydraten mag binnekrijgen? of hier gewoon de meeste?

Comment

Originally posted by MarioUniversal View Post
        Ja, tis niet makkelijk, kzal het zo zeggen, maar nu even een ander vraagje, klopt het dat ik smorgens en na de training enkel koolhydraten mag binnekrijgen? of hier gewoon de meeste?
        Ik denk dat je bedoelt dat je je koolhydraten het beste 's ochtends en na de training kan innemen? Dat is deels zo. Op die momenten is de aanmaak van glycogeen het hoogst, dus zet je minder snel vet aan. Je overschrijdt de glycogeen-aanmaak limiet niet als het ware. Echter kan je ook KH op andere momenten innemen, maar dan in mindere mate.
        Train hard or go hormone

Comment

Hoe meer je verbrand, hoe meer je ervan kan eten natuurlijk. Ook is het afhankelijk van je doelen; als je wilt cutten zou je bijvoorbeeld zoveel mogelijk van je kh's uit complexe koolhydraten laten bestaan en je vermindert ook de inname. Ook zal je tijdens het cutten zoals Toph al zei de KH's liever nemen op de momenten waar de glycogeenaanmaak zo hoog mogelijk is zodat het niet als vet wordt opgeslagen.

Nu moet je niet gaan denken dat als je om 12.00u een paar boterhammen eet dat je dan meteen vet aanzet. Ik at in mijn bulk zo'n 400gram KH per dag: 'smorgens 100g brinta en een appel en dan over de dag nog 6 boterhammen en 200g rijst. Wel zorg ik meestal dat ik na het avondeten geen KH's meer binnenkrijg (naast de KH's uit kwark maargoed die zijn wel te overzien) omdat je dan niet meer zoveel verbrand en ik toch relatief vroeg mijn bed inspring zou het dom zijn om veel kh's te eten. Samen met dat wil ik meegeven dat je ALTIJD, maakt niet uit of je bulkt of cut, zo min mogelijk suikers probeert binnen te krijgen. In de bulk mag dit natuurlijk wel wat hoger liggen, maar probeer dan bijvoorbeeld fruit in de ochtend en je shake met bijv. dextrose na het trainen te pakken
          Last edited by GespierdeMug; 19-01-2012, 12:45.
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X