laat ontbijt om 12.00 uur i.v.m ploegendienst!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laat ontbijt om 12.00 uur i.v.m ploegendienst!

Hallo bodynetters,

Ik werk in een ziekenhuis en heb een onregelmatig werkrooster. namelijk een 5 ploegen rooster. het verschilt per week hoelaat ik moet beginnen. Mijn vraag is, dat ik soms pas om drie uur in de nacht thuis ben. Ik drink dan een miccelar casein shake en duik dan mijn bed in. Ik wordt pas tussen 11.00 en 12.00 uur wakker. Dan krijg ik pas mijn eerste voeding binnen. Ik heb dan 8 uurtjes geslapen. Is dit het zelfde als iemand om 23.00 uur naar bed gaat en s`morgens om 7.00 wakker wordt in verband met het ontbijt?

jaa maakt niet uit.

Comment

Originally posted by Karwan View Post
      jaa maakt niet uit.
      Oke, mijn laatste maaltijd heb ik om 23.00 daarna eet ik niks meer.

Comment

Als je aan je dagelijkse kcals komt. dan is het geen probleem. alleen let op wel naar je carb inname. probeer het (als het kan) te verminderen.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Als je aan je dagelijkse kcals komt. dan is het geen probleem. alleen let op wel naar je carb inname. probeer het (als het kan) te verminderen.
          je weet niet eens hoeveel carbs hij nu inneemt? dus hoe kan je dat nou zeggen

Comment

Werk zelf ook in ploegendienst. Pas mijn eetpatroon dus aan mijn slaapritme aan. In de nachtdienst eet ik s'middags laat mijn ontbijt (rond 15.00u). Vlak voor het slapen gaan (rond 07.30u) eet ik dan wat kwark of neem ik een shake. Gewoon luisteren naar je lichaam en niet te moilijk doen.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Werk zelf ook in ploegendienst. Pas mijn eetpatroon dus aan mijn slaapritme aan. In de nachtdienst eet ik s'middags laat mijn ontbijt (rond 15.00u). Vlak voor het slapen gaan (rond 07.30u) eet ik dan wat kwark of neem ik een shake. Gewoon luisteren naar je lichaam en niet te moilijk doen.
              Ja zo doe ik het ook, voor het slapen eet ik niks meer, neem alleen een shake

Comment

Originally posted by Simo View Post
                Ja zo doe ik het ook, voor het slapen eet ik niks meer, neem alleen een shake
                Wat kwark, een beetje zalm of wat tonijn of kip eten is ook geen ramp. Let alleen op je koolhydraten als je droog wilt worden/blijven

Comment

Je lichaam heeft geen klok zoals jij aan de muur. Als jij net als iedereen gemiddeld zo 16 uur wakker bent maakt dat niks uit of jij nou om 7 uur opstaat of om 4 uur 's middags. Maaltijdplanning zal wel wat anders zijn, de maaltijden schuiven allemaal wat op maar verder maakt het niks uit.
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Gewoon naar je lichaam luisteren ja.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X