Gezonde vetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezonde vetten

Hoihoi!

Ik ben nieuw op het forum en dit is mijn eerste post Ik ben Nina en zit al een aantal jaren op fitness en doe aan hardlopen (niet met wedstrijden, maar voor mezelf). En nu had ik een vraag:
    Ik ben adhv alle informatie die op dit forum gegeven wordt een beetje aan het kijken naar mijn voeding. En ik vroeg me af of het goed is om 's avonds chocomel, gekookt eitje of pinda's te nemen, voordat je naar bed gaat?
    Dat laatste zijn dacht ik de gezonde vetten, maar toch vraag ik me af of je niet beter alleen eiwitten kan nemen voor de nacht? Helemaal als je bezig bent met afvallen? En hoe zit het met kwark in combi met yoghurt? Want dat doe ik vaak en soms een appel erin, of is het beter om de kwark gewoon zonder iets te eten?

Nou, een heel vragenvuur en ik hoop dat het niet dat er al teveel mensen zijn geweest die deze vraag hebben gesteld (zelf kon ik het antwoord niet echt vinden op het forum)

groetjes!

Originally posted by Niinse View Post
    En hoe zit het met kwark in combi met yoghurt? Want dat doe ik vaak en soms een appel erin, of is het beter om de kwark gewoon zonder iets te eten?

Ik bedoelde: hoe zit het met de combi van kwark met honing?

Comment

Welkom! 's Avonds kan je beter koolhydraten vermijden, chocomel zit er vol mee , honing ook beter laten staan 's avonds.
      ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Bedankt voor de snelle reactie! Ik zal denken om de koolhydraten.
        En hoe zit het dan met die gezonde vetten?? En wat zijn de alternatieven om s avonds te eten? Of is kwark eigenlijk het meest voorkomende? Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de kwark een beetje saai vind:P

Comment

Ik heb kwark van Optimel als afwisseling. Daar zit ook yoghurt in volgens mij. Die is wel heel lekker en in veel smaakjes.
          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

honing zoiezo laten staan, is alleen maar suiker.

Comment

Voor het slapen kun je het beter gewoon bij magere naturel kwark houden. Als dat je echt niet aanstaat is een casseïne shake nog een mogelijkheid dat is ook erg lekker.
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                Ik heb kwark van Optimel als afwisseling. Daar zit ook yoghurt in volgens mij. Die is wel heel lekker en in veel smaakjes.
                dat is echt troep!
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  dat is echt troep!
                  Mja daar was ik al bang voor. Maar qua voedingswaardes zag ik r niets schokkends inzitten.?
                  Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

tov naturel kwark veeel meer carbs en veel minder eiwitten, je zou het juist andersom willen hebben.
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X