rauwe rijst...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gooi je zelf weg misschien een idee
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Als die rauwe rijst door die begeleider van jouw werd voorgeschreven, dan zou ik maar snel een andere zoeken als ik jou was. Want dit kan echt niet.

Hij heeft dat vast wel voorgeschreven maar ging ervan uit dat GIP dat uiteraard zou koken. Je houdt dan ongeveer 75 gram gekookt over..........een redelijk normale portie dus.
      Maar Gipje is weleens liever lui dan moe..........en plaagt graag.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        rijst is ongekookt zelfs giftig, zou het niet doen.

mischien is dit wat voor jou, gewoon kokend water over gooien en dan 5 minuten met deksel op een kom laten staan en het is gaar.
        je kunt ook gewoon zoutlose zilvervliesrijstwafels kopen.

De Halm rijstvlokken biologisch - GlutenvrijeMarkt.com

Werkt dat ja, kokend water erover pleuren in een bak en de deksel er 5 min op houden? Zou wel een handige manier zijn om gauw een portie rijst klaar te maken.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
          Werkt dat ja, kokend water erover pleuren in een bak en de deksel er 5 min op houden? Zou wel een handige manier zijn om gauw een portie rijst klaar te maken.

Nee, natuurlijk werkt dat niet.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X