Wat is een goeie eet schema voor mij ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is een goeie eet schema voor mij ?

Goeie dag,

Wat is een goed eetschema voor mij ?

Ik ben erg pezig en wil graag aankomen weight shake's ?

Kan iemand een eet schema voor mij maken met tijden erbij wanneer ik moet eten en wat ??

Ik ben 22 1.90 72 kilo

En train nu al 2 jaartjes.

alvast bedankt.

ik wil ook een eerste kuurtje doen wie kan mij een goed eet schema voor ook een eerste kuurtje geven ?

graag wel serieus reageren ?!

Comment

Ga toch eens nadenken met je kuurtje man... Je weegt 70 kg op 1.90 en je wilt gaan kuren?? Lekkere instelling ook, goed dat je zelf al wat research hebt gedaan man.

Ga eens lekker jezelf inlezen over voeding en stel vervolgens vragen over wat je niet snapt...
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

De topics worden steeds lekker, wel een mooi lichaam willen maar niks zelf willen doen? Niemand gaat je hier een schema geven. Investeer zelf eerst eens.

Comment

Ik zou eens beginnen met een voedingsschema, en je trainingsschema is waarschijnlijk ook niet echt goed..
          Gelijk kuren, ben je gek ?

Comment

waar is de goede oude dienstplicht?

zou voor vele goed zijn! dicipline dat heb je nodig meer niet!

Comment

Ik wil ook wel je eten voor je gaan kauwen hoor , hoef je alleen te slikken

Comment

lees de stickys
                hang beetje rond op t forum
                maak een voedings schema,
                en bouw karakter,

mischien kan dr metz jou wel helpen, maar ik betwijfel of hij t voor niks wil doen
                Plastic Surgery for Men, Dr. Henry Mentz, Board-Certified Plastic Surgeon, Houston, Texas - YouTube
                anders zal je toch echt wel zelf eerst wat initiatief moeten nemen,

(btw er zijn er veel die je hier willen helpen, maar behandel ze dan niet als idioten, dat werkt hier niet zo goed)
                "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by brouwertje View Post
                  En train nu al 2 jaartjes.
                  Lees : 'ik loop elke dag voorbij een gym'..?
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

lees eerst de regels en de sticky's voor je met zulke vragen komt

en als je na 2 jaar trainen op 1.90 en 72kg staat kan ik je wel vertellen dat je HEEL VEEL te weinig eet.

Comment

thanks ik ga er aan werken !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X