Hee bodynetters/experts,
Ik hoorde veel verschillende dingen over droog trainen dus besloot ik hier maar even de experts raad te plegen. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij wat opweg kunnen helpen na wat onderzoek is het me nog niet helemaal duidelijk...
Mijn gegevens.
Leeftijd: 21
Train al: 1,5 jaar
Lengte: 1,98 m
Gewicht: 98 kg
Omdat ik nu alvast in gedachten had om droog te trainen voor het mooie weer rond mei vroeg ik me af hoe ik dit het best kon doen.
Ik heb 1x eerder zelf wat geprobeerd met droog trainen en dat ging voor mijn gevoel redelijk goed. Hierbij was het gewoon overmatig sporten en had ik mijn voeding niet aangepast.
Oude manier
Krachttraining elke spiergroep max 1x in de week.
Ma: krachttraining veel herhalingen 15-20
Di: voetbaltraining of hardlopen
Wo: krachttraining veel herhalingen 15-20
Do: voetbaltraining
Vr: krachttraining veel herhalingen 15-20
Za: Rustdag
Zo: Voetbal of hardlopen
Elke dag 2x 42 gram whey perfection. ('s ochtends en na het trainen)
08:00 - 1 shake (zie hierboven) + 1 banaan
10:00 - 1 banaan
12:00 - 8 sneetjes donkerbruin brood (12 plakjes kipfilet, 1 plak jonge kaas + komkommer)
17:30 - eten wat de pot schaft meestal: 1-2 aardappels met vlees of 2 volle borden rijst met kip + saus
19:00 - trainen
22:00 - 1 shake
Dit gaf een redelijk resultaat. Nu hoorde ik dat voeding toch super belangrijk is bij het droog trainen. Hierbij zou ik graag wat advies ontvangen van wat experts, jullie dus
Huidige situatie
Sinds een week NoxiPro aangeschaft
Ma: krachttraining 8-10 herhalingen
Di: 15 min crosstrainer
Wo: krachttraining 8-10 herhalingen
Do: School
Vr: krachttraining 8-10 herhalingen
Zo: Voetbal of rustdag
Elke dag 3x 42 gram whey perfection. ('s ochtends, voor het trainen en na het trainen)
12:00 - 8 sneetjes donkerbruin brood (8 plakjes kipfilet, 4 plak jonge kaas)
16:30 - 1 shake + 2 scheppen NoxiPro
17:00 - trainen
20:00 - eten wat de pot schaft meestal: 1-2 aardappels met vlees of 2 volle borden rijst met kip + saus
20:00 - 1 shake
Nu aan mij de vraag of ik kwa beweeging of voedings schema iets zal moeten aanpassen om goed droog te trainen.
Met vriendelijke groet en alvast bedankt,
Jop Middelkamp
Ik hoorde veel verschillende dingen over droog trainen dus besloot ik hier maar even de experts raad te plegen. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij wat opweg kunnen helpen na wat onderzoek is het me nog niet helemaal duidelijk...
Mijn gegevens.
Leeftijd: 21
Train al: 1,5 jaar
Lengte: 1,98 m
Gewicht: 98 kg
Omdat ik nu alvast in gedachten had om droog te trainen voor het mooie weer rond mei vroeg ik me af hoe ik dit het best kon doen.
Ik heb 1x eerder zelf wat geprobeerd met droog trainen en dat ging voor mijn gevoel redelijk goed. Hierbij was het gewoon overmatig sporten en had ik mijn voeding niet aangepast.
Oude manier
Ma: krachttraining veel herhalingen 15-20
Di: voetbaltraining of hardlopen
Wo: krachttraining veel herhalingen 15-20
Do: voetbaltraining
Vr: krachttraining veel herhalingen 15-20
Zo: Voetbal of hardlopen
Elke dag 2x 42 gram whey perfection. ('s ochtends en na het trainen)
12:00 - 8 sneetjes donkerbruin brood (12 plakjes kipfilet, 1 plak jonge kaas + komkommer)
17:30 - eten wat de pot schaft meestal: 1-2 aardappels met vlees of 2 volle borden rijst met kip + saus
19:00 - trainen
22:00 - 1 shake
Dit gaf een redelijk resultaat. Nu hoorde ik dat voeding toch super belangrijk is bij het droog trainen. Hierbij zou ik graag wat advies ontvangen van wat experts, jullie dus
Huidige situatie
Sinds een week NoxiPro aangeschaft
Ma: krachttraining 8-10 herhalingen
Di: 15 min crosstrainer
Wo: krachttraining 8-10 herhalingen
Do: School
Vr: krachttraining 8-10 herhalingen
Zo: Voetbal of rustdag
Elke dag 3x 42 gram whey perfection. ('s ochtends, voor het trainen en na het trainen)
12:00 - 8 sneetjes donkerbruin brood (8 plakjes kipfilet, 4 plak jonge kaas)
16:30 - 1 shake + 2 scheppen NoxiPro
17:00 - trainen
20:00 - eten wat de pot schaft meestal: 1-2 aardappels met vlees of 2 volle borden rijst met kip + saus
20:00 - 1 shake
Nu aan mij de vraag of ik kwa beweeging of voedings schema iets zal moeten aanpassen om goed droog te trainen.
Met vriendelijke groet en alvast bedankt,
Jop Middelkamp
Comment