Eten in sociale omgeving

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ah nice, bij ons kan je flesje niet meenemen naar toilet = faal magoed dan alsnog vind bier ook eerlijk gezegt niet echt lekker meer, doe mij maar paar baco's al hou ik het netjes geen zin in een kater

Comment

nice :-)

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Dat weet je toch!!

Hmmm, drank als je jong bent, kan een hoop verzieken, hoor.
        Maar genieten, he........het gaat allemaal om het genieten........
        Zonder drank kun je als je jong bent niet genieten. Blijkbaar.
        Beetje sneu.
        Beetje raar hoe je mijn bericht bekijkt.
        Geen offence maar k vindt wat jij zegt je niet uit me bericht kan halen....
        Want het is zeker niet zo dat ik dus zonder drank niet kan genieten zoals jij zegt.
        Beetje raar, wat jij hier zegt klopt niks van.
        What you put in you get out.

Comment

Joh laat de knapen lekker hun biertje drinken als ze dat willen...heb ik ook gedaan toen ik jong was en af en toe, een paar keer per jaar drink ik er ook een aantal teveel......

Neem vooral die propaganda van die "onderzoekjes" dat het zooooo slecht is als jong volwassene niet te serieus.....kijk maar eens naar de financier en wie er het meeste belang bij heeft.... maar goed ik dwaal af....nou moet ik weer naar mijn leeftijd handelen.....

Jongens niet drinken is slecht voor jullie.....
          In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
            Beetje raar hoe je mijn bericht bekijkt.

Beetje raar, wat jij hier zegt klopt niks van.
            Beetje raar dus?
            Mag hoor, zo kwam jouw bericht op mij over en ik vond jouw mening ook een beetje raar. Maar helaas denken veel leeftijdsgenoten van jou er zo over.
            *denkt diep na* Ik zelf misschien destijds ook wel overigens. Maar dan nog vind ik het jammer en zeker een beetje raar.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Beetje raar dus?
              Mag hoor, zo kwam jouw bericht op mij over en ik vond jouw mening ook een beetje raar. Maar helaas denken veel leeftijdsgenoten van jou er zo over.
              *denkt diep na* Ik zelf misschien destijds ook wel overigens. Maar dan nog vind ik het jammer en zeker een beetje raar.
              Oke, het was misschien allemaal beetje vaag.. maar ik bedoelde dat het op zijn tijd wel eens gezellig en leuk is en dat je er soms gewoon moet van genieten met je vrienden. maar dat je natuurlijk wel op moet letten zoals jij aangeeft, wat je waarschijnlijk goed bedoeld
              Ik zoek er zelf gewoon beetje balans in om het gewoon leuk te houden zeg maar. Hoop dat het nu wat duidelijker is
              What you put in you get out.

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
                Ik zoek er zelf gewoon beetje balans in om het gewoon leuk te houden zeg maar. Hoop dat het nu wat duidelijker is

Ja hoor, absoluut. En zoals jij het nu beschrijft is het ook prima natuurlijk.
                Je kunt best genieten van jong zijn, een drankje en lol maken zonder dat het volslagen uit de hand loopt tenslotte. En nee, ik ben zelf zeker niet altijd braaf geweest (verre van ) maar hield toch wel altijd op een bepaalde manier de kop erbij.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Stel dat je op vrijdagavond en zateravond een gin-tonic of 2 achterover kapt met enkele borrelnootjes... heeft dit zoveel impact op wat ik heb opgebouwd gedurende de week? (Gin Tonic is zowet mijn enige zonde vandaar de vraag ) Ik blijf stiekem hopen dat dit best meevalt indien ik voor het overige me hard aan mijn schema hou.
                  was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                    Stel dat je op vrijdagavond en zateravond een gin-tonic of 2 achterover kapt met enkele borrelnootjes... heeft dit zoveel impact op wat ik heb opgebouwd gedurende de week? (Gin Tonic is zowet mijn enige zonde vandaar de vraag ) Ik blijf stiekem hopen dat dit best meevalt indien ik voor het overige me hard aan mijn schema hou.
                    Op zich scheelt dat niet zo, als je het maar bescheiden houd
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

0,0 inpact.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                        Hoeso geniet je er niet van? het is toch lekker .
                        als ik junk terwijl ik niet wilde gaan junken
                        heb ik een soort van schuldgevoel dat ik me niet aan me schema hou

Maar ik junk 1 keer in de 2 weken een dag en dan geniet ik er heel erg van
                        All you need is the heart off a Champion!

Comment

Originally posted by zespak View Post
                          als ik junk terwijl ik niet wilde gaan junken
                          heb ik een soort van schuldgevoel dat ik me niet aan me schema hou

Maar ik junk 1 keer in de 2 weken een dag en dan geniet ik er heel erg van
                          dat gevoel herken ik absoluut. Terwijl je het binnenkapt is het nog gezellig mamar meteen nadien is het balen. Dan ga ik de daarop volgende dag als een bezetene cardio doen om het schuldgevoel van me af te zweten. En dan ben ik nog steeds bang dat die 800 - 1000 kcal die ik eraf heb gezwoegd niet voldoende zijn

Comment

dat gevoel herken ik absoluut. Terwijl je het binnenkapt is het nog gezellig mamar meteen nadien is het balen. Dan ga ik de daarop volgende dag als een bezetene cardio doen om het schuldgevoel van me af te zweten. En dan ben ik nog steeds bang dat die 800 - 1000 kcal die ik eraf heb gezwoegd niet voldoende zijn
                            hahaha dat heb ik nog net niet, kan me er wel in vinden

Comment

Maar terug ff OT: zijn er onder jullie bij wie de partner wel eens vervelend doet over dit "strenge dieet"? Ik ben nog in de beginfase dus alles moet nog afgewogen worden, nieuwe zaken dis worden ingeslaan zoals havermout, kwark, pindakaas. Ik eet ondertussen 5 à 6 x per dag ipv 2 (vroeger deed ik niet eens mee aan het ontbijt). Mijn vriendin is hier tot nog toe erg ondersteunend in, maar kan me voorstellen dat het soms wel wat veel kip is om te eten 's avonds?

Comment

mijn vriendin verklaard me voor gek
                                Maar ze weegt wel veel dingen voor me af enzo
                                Ze helpt me er in principe wel mee alleen vind ze het onzin

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X