Hier mijn voeding schema.Ik weeg 100 kilo, vet% weet ik niet.denk wel 21/22% ongeveer.ik heb gekeken naar behoefte calculator, maar de ene berekent 2164Kcal.onderhoud en die hier online staat zegt 3011Kcal. als Cut...Ik train 4 dagen in de week.eene dag UB andere dag LB dan dag rust.op rust dagen eet ik wat minder Koolh. en geen PWO. liefst wil ik wat droger worden maar toch ook men spieren beetje opbouwen,na 1 week ben ik al 1 kilo kwijt.Op of aanmerkingen zijn van harte welkom! groetjes Ben
Voedingschema Check en Comment!
Collapse
X
-
Help alsjeblieft
Help!
ik zit al de hele tijd te tobbe hoe ik een voedings schema moet maken en weet echt niet wat nou precies goed is en wat mijn behoefte is?
ik eet nu sochtends
09:30
4 volkoren boterramme met kipfilet + om de dag 2 eieren
manderijnen
Drinken Water
13 : 00
3boterammen kipfilet
3 boterammen kaas
Blikje tonijn
17:00 / 18:00
Pasta's of Rijst
of wat de pot schaft.
9:00 na het trainen
Kwark of rijst/ komkommer
als dit niet goed is heeft iemand dan misschien een voorbeeld?
alvast bedankt!
Comment
-
Originally posted by henryvaillant View PostHelp!
ik zit al de hele tijd te tobbe hoe ik een voedings schema moet maken en weet echt niet wat nou precies goed is en wat mijn behoefte is?
ik eet nu sochtends
09:30
4 volkoren boterramme met kipfilet + om de dag 2 eieren
manderijnen
Drinken Water
13 : 00
3boterammen kipfilet
3 boterammen kaas
Blikje tonijn
17:00 / 18:00
Pasta's of Rijst
of wat de pot schaft.
9:00 na het trainen
Kwark of rijst/ komkommer
als dit niet goed is heeft iemand dan misschien een voorbeeld?
alvast bedankt!What you put in you get out.
Comment
-
uhm.Ik heb op deze site gekeken Bereken Jouw Caloriebehoefte Bij Harris-benedict ingevuld dat ik 99 kilo weeg, 181 (cm) ben, 26 jaar en Activiteitsniveau 3(ga 5 dagen in de week naar sportschool) dan kom ik uit op een BMR van 2151 en een ondehoud van 3334...dit lijkt me wel beetje veel.met mijn schema tik ik zeker de 3000 Kcal. aan, want de olijf olie waar ik mee bak tel ik niet mee en soms eet ik een beetje meer.Wat raden jullie mij aan zo blijven eten en als ik een kilo per week ongeveer af val zo door blijven gaan of toch schema aanpassen en meer of minder eten!!?!?!?
Comment
-
Als ik naar de activiteitfactor in de excel sheet van 1 van de stickys kijk, is het hoogste 1,9.
En jij vult al in 3?
Misschien dat je daar de fout in gaat?
1,55 is de activiteitsfactor voor gemiddelde sport 3 / 5 keer per week, misschien kun je proberen die sheet uit de stickys in te vullen?
Comment
-
Ik had het ook van die andere site waar ik die link van had geplaatst...ik heb het nu gedaan via die exel sheet van de sticky en volgens de Harris-benedict methode moet ik 3000 cal. eten voor cut dus ik denk dat ik wel goed zit met mijn dieet.Mijn vet moet van men schema alleen klein beetje omhoog maar ik tel de olijf olie niet mee waar ik mee bak, dus ik neem aan dat het zo goed zit.
Comment
-
-
Originally posted by henryvaillant View Postje moet kiezen uit het rijtje 3 betekent dan 1.55
1.55 kan je zelf niet intikken.If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by Benji NL View Postuhm.Ik heb op deze site gekeken Bereken Jouw Caloriebehoefte Bij Harris-benedict ingevuld dat ik 99 kilo weeg, 181 (cm) ben, 26 jaar en Activiteitsniveau 3(ga 5 dagen in de week naar sportschool) dan kom ik uit op een BMR van 2151 en een ondehoud van 3334...dit lijkt me wel beetje veel.met mijn schema tik ik zeker de 3000 Kcal. aan, want de olijf olie waar ik mee bak tel ik niet mee en soms eet ik een beetje meer.Wat raden jullie mij aan zo blijven eten en als ik een kilo per week ongeveer af val zo door blijven gaan of toch schema aanpassen en meer of minder eten!!?!?!?
Wat je het beste kunt doen is inderdaad het schema een paar weken volgen en je maten en gewicht bijhouden. Na 1 a 2 maanden kan je dan de trend beoordelen en zien of je goed zat met je schema, of dat je wat moet fine tunen: een beetje meer van dit en een beetje minder van dat. Tegen die tijd begin je jezelf ook beter te kennen en heb je die formules niet meer nodig.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment