Wat voor soort maaltijd voor cardiosessie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat voor soort maaltijd voor cardiosessie?

Ik heb een kh rijke maaltijd nodig, maar ik weet niet of dit genoeg is voor een pre workout maaltijd?

100 gram kwark, en 1 banaan. 1.5 uur voor me training, en dan 1 uur voor een whey shake

suggesties?

ik heb altijd wms in mijn drinkbus, voor konstante aanvoer van kh
    "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

oke /short

Comment

spaghetti van ter voren is ook top
        "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Als je cardio gaat doen met vetverbranding als doel is het misschien het beste om dat op lege maag te doen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Als je cardio gaat doen met vetverbranding als doel is het misschien het beste om dat op lege maag te doen.
            Dan moet zijn doel ook zijn om spieren te verbranden. Dan is het prima advies natuurlijk

Als je A.S. gebruikt kan je echter wel cardio op een lege maag gaan doen zonder spieren te verbranden.

Comment

Originally posted by Fundoshi View Post
              Dan moet zijn doel ook zijn om spieren te verbranden. Dan is het prima advies natuurlijk

Als je A.S. gebruikt kan je echter wel cardio op een lege maag gaan doen zonder spieren te verbranden.
              onzin, dat kan ik als naturel. als je het maar niet langer dan 40 minuten doet en daarna goed eet. ooguit wat whey voor het lopen.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

hoezo zou je met AS het wel kunnen en niet als niet gebruiker.
                ken genoeg die voor hun ontbijt eventjes half uurtje cardio doen gewoon rustig joggen.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Lulkoek die je daar uit kraamt. Alsof je lichaam meteen bij de eerste inspanning spiereiwitten gaat opbranden. Wat voor evolutionair nut heeft vetopslag dan als ik vragen mag??

Comment

Ik neem 100 gram havermout met schepje whey. geeft me voldoende energie
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik ben het met DSO eens dat je beter niet veel kunt eten voor een cardio sessie. En al helemaal geen koolhydraten.
                      Voor een krachttraining dien je wel goed te eten, en voldoende koolhydraten te eten. Zodat je goed zwaar kunt trainen.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                        Ik ben het met DSO eens dat je beter niet veel kunt eten voor een cardio sessie. En al helemaal geen koolhydraten.
                        Voor een krachttraining dien je wel goed te eten, en voldoende koolhydraten te eten. Zodat je goed zwaar kunt trainen.
                        dat licht natuurlijk aan je doelen he!!
                        als je naast fitness ook een betere hardloper wilt worden zou ik toch echt goed eten voor de cardio
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                          dat licht natuurlijk aan je doelen he!!
                          als je naast fitness ook een betere hardloper wilt worden zou ik toch echt goed eten voor de cardio
                          Dat is waar. Maar ik zei daar ook al eerder dat je geen maaltijd zou moeten nemen als je doel VETVERBRANDING is.
                          Je zou ook gewoon kunnen eten, een krachttrainingsessie doen, eiwitshake op waterbasis pakken, daarna een half uur tot een uur cardio kunnen doen, daarna weer een eiwitshake icm snelle koolhydraten pakken (je hebt dan inmiddels al bijna 2 uur of meer lichaamsvet verbrand) en een uur later weer je eerste vaste maaltijd nuttigen. Zo doen de meeste pro's het.
                          Een andere optie als je voor vetverbranding gaat is meteen na het opstaan een half uurtje HIIT cardiotraining te gaan doen op lege maag en daarna te ontbijten.
                          Is je doel om conditie te verbeteren of train je heel specifiekgericht (bijvoorbeels voor een hardloopwedstrijd) dan zou ik voor de cardiosessie koolhydraatrijk eten. Pasta is dan het beste.
                          Maar de reden waarom ik aan vetverbranding denk is omdat ik hier op een bodybuildingforum zit en niet op een hardloopforum.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                            Je kunt ook vetverbranden door op lege maag krachttraining te doen. Het is zwaar maar niet onmogelijk. Het is een optie voor mensen die geen cardio willen doen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Je kunt ook vetverbranden door op lege maag krachttraining te doen. Het is zwaar maar niet onmogelijk. Het is een optie voor mensen die geen cardio willen doen.
                              Heb je helemaal gelijk in. En ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dat inderdaad zwaar is. Toch merkte ik dat ik de gewichten toch een beetje lichter pakte omdat ik de energie niet meer had. Sinds ik beter eet voor een krachttraining kan ik beter met zwaardere gewichten overweg. En dat lijkt me te prefereren als je doel spiermassa of kracht is, want je kunt dichter tegen je limiet trainen.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X