Graag hulp bij voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag hulp bij voedingsschema

Ik heb mijn voedingsschem zo acuraat mogelijk ingevuld en kom duidelijk tekort.
    Kunnen jullie zo aardig zijn om even te tijd te nemen het te bekijken en wat comments te plaatsen?
    Alvast reuze bedankt

Dimix
    Attached Files
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Net wat je zelf eigenlijk al zegt je komt te kort, kortom meer eten, haal die yoghurt danone maar weg, allemaal verkeerde suikers, probeer anders rijst te eten (zilvervlies) met kip of als je dat niet kan meer brood met eventueel pindakaas en kipfilet.
    Over de gehele dag heb je te weinig KH maar dat word denk wel opgeschroefd als je meer gaat eten

Ook is het aan te raden om na je training wat snelle KH en snelle eiwitten in te nemen, zoals whey shake en dextrose, of maizena

Vul de wijzigingen aan en upload hem dan weer
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik heb het schema wat aangepast aan mijn dag vandaag.
      Heb ook voor de optie Cutten gekozen deze keer. Ik weeg amper 64kg maar ik blijf maar buikvet hebben (geloof het of niet). Zou graag zo goed als droog staan ter hoogte van de buik. Kan dit uberhaupt met dit dieet en 3 à 4 training per week, waarvan minstens 2x 1uur cardio?
      Dat laatste resterende vetlaagje blijft hardnekkig aanwezig
      Elke tip is meer dan welkom
      Attached Files

Comment

p.s. ik heb mijn vetpercentage gemeten op de site voedingsbehoefte.tk (met een nek- en tailleomtrek). Is dit behoorlijk acuraat?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X