wat moet ik eten of aftevallen!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat moet ik eten of aftevallen!!!!

hoi

ik ben nu al 2 jaar bezig met fitness en ik let ook op me voeding maar wat moet ik eten om me buikvet kwijt te raken ik ben 16 jaar 1.85 en 77 kilo

ik bel zelf nieuw wat betreft het krachtrainen en ook op dit forum maar weet zeker dat deze vraag reeds in het verleden is gesteld.
    Even de zoekfunctie uittesten?
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Je moet gezond eten en goeie K/E/V verhouding hebben, en in ieder geval -500kcal onder je onderhoud zitten post eens je voeding schema
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Waarom ga je niet lekker schone massa bouwen daar heb je op dat gewicht meer aan.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

bij 1,85 en 77kg zou ik mijn geen problemen maken met afvallen hoor. anders zie je er straks ongelovelijk mager uit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X