Stevia als alnternatief van Suiker.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Simo View Post
    Er wordt niets bij toegevoegd. Het is 100% natuurlijk
    Dat is niet mijn punt. Ook een 100% natuurlijke substantie, compleet vrij van toevoegingen, kan nog altijd ongezond, giftig, kankerverwekkend, etc zijn. Daar zijn echt geen toevoegingen voor nodig

Comment

Originally posted by ijzerkonijn View Post
      Dat is niet mijn punt. Ook een 100% natuurlijke substantie, compleet vrij van toevoegingen, kan nog altijd ongezond, giftig, kankerverwekkend, etc zijn. Daar zijn echt geen toevoegingen voor nodig
      Mee eens... kijk maar naar efedrine
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Zeer goed alternatief voor suiker.
        De suiker-baronnen mogen zich zeer zeker druk gaan maken om hun business.
        Stevia kent geen calorieen en zorgt niet voor een insuline-spike.
        En is 300x zoeter dan suiker.
        Net ff wat research verricht en het produkt is geheel safe in gebruik.

Ben zelf een liefhebber van aspartaam maar stevia is zeer zeker een welkome extra suiker-vervanger.
        Aspartaam is ook 300x zoeter dan tafelsuiker en is tevens geen koolhydraat maar een combinatie van 2 amino-zuren.

Comment

sacharine is ook een goede vervanger

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
            Mee eens... kijk maar naar efedrine
            ik ben gek op efedrine
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Zeer goed alternatief voor suiker.
              De suiker-baronnen mogen zich zeer zeker druk gaan maken om hun business.
              Stevia kent geen calorieen en zorgt niet voor een insuline-spike.
              En is 300x zoeter dan suiker.
              Net ff wat research verricht en het produkt is geheel safe in gebruik.

Ben zelf een liefhebber van aspartaam maar stevia is zeer zeker een welkome extra suiker-vervanger.
              Aspartaam is ook 300x zoeter dan tafelsuiker en is tevens geen koolhydraat maar een combinatie van 2 amino-zuren.
              dit is wel een onnatuurlijke zoetstof en daarom in mijn ogen wel veel minder.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                dit is wel een onnatuurlijke zoetstof en daarom in mijn ogen wel veel minder.
                Probeer het eens kerel zou ik zeggen.

Comment

het is een puur natuurlijk product en daarom gewoon een super goede suikervervanger!!
                  Grappig, ik heb nog nooit kant en klare tabletjes aan een boom zien groeien.

Papaver is ook natuurlijk, dus heroine is een gezonde natuurlijke fatburner?

Comment

het is pas de laatste maanden in nederland op de markt.
                    .
                    Welnee, hoe kan ik het dan al dik anderhalf jaar gebruiken en het al die tijd al gewoon in een reformzaak kopen?
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Grappig, ik heb nog nooit kant en klare tabletjes aan een boom zien groeien.

Papaver is ook natuurlijk, dus heroine is een gezonde natuurlijke fatburner?
                      niet alles TE letterlijk nemen.. ik neem aan dat je snapt wat hij bedoelt
                      Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                      Doel eind 2015: 100kg
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Simo View Post
                        Er wordt niets bij toegevoegd. Het is 100% natuurlijk
                        Maak dan een soepje van dit organisme en laat ons weten hoe lekker het is. Het is 100% natuurlijk.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Geloof zelf niet zo in sprookjes.... there's allways a catch.... zal wel ut zelfde zijn als met heel veel andere dingen...gebruik met mate....
                          In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

Meer weten over stevia? Ga dan naar stevia.startpagina.nl. Ik ben beheerder van deze pagina, die geheel onafhankelijk is en vrijwel dagelijks wordt ververst.

Comment

Originally posted by Stevias View Post
                              Meer weten over stevia? Ga dan naar stevia.startpagina.nl. Ik ben beheerder van deze pagina, die geheel onafhankelijk is en vrijwel dagelijks wordt ververst.
                              Focking hell!!!

Comment

Haha, wat veel informatie, leuk om te lezen.
                                Veel ervan wist ik al want voor ik het ging gebruiken, heb ik me er terdege in verdiept.
                                Ik heb zelf nog geen nadeel gevonden en ik zweer erbij.
                                Ik gebruik nergens meer suiker in, mis het niet, maar vreemd genoeg kan ik niet wennen aan koffie zonder zoet....hoe krom ook. Ook in kwark vind ik het erg lekker, en een druppeltje in de thee.....Dus is stevia voor mij een goede oplossing. Ik heb in elke tas een klein meeneemflesje zitten en heb het dus praktisch altijd bij me.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X