Welke voeding heb ik nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke voeding heb ik nodig?

Hallo mensen van Bodynet,

Ik ben druk bezig met sporten zowel cardio als krachttraining, maar ik heb totaal geen verstand van welke voeding ik moet nemen.

Ik sport nu 4 keer per week, maar naar mijn gevoel eet ik niet goed genoeg, of eet ik te slecht.

Ik eet dagelijks bruin brood met pindakaas of kipfilet, en tijdens het avond eten verschilt dat want mijn ouders koken nog (ben 18 jaar).

Ik wil zelf meer spieren krijgen maar ik wil hier eigenlijk geen superstrak schema voor, ik wil ook afentoe iets ongezonds eten zoals een pizza enzovoort, natuurlijk niet iedere dag maar eerder een keer per week of twee weken, of is dit niet mogenlijk?

Ik wil geen bodybuilder worden maar gewoon lichtgespierd, ik heb nu een normaal slank postuur en wil dat gewoon wat gespierder hebben, maar het moet wel leuk blijven om te doen

Wat kan ik het beste voor en na de training eten/drinken?

Ik weet niet of jullie er iets aan hebben maar ik ben 1.88CM en ik weeg 75.5KG

(sorry als het verkeerd staat zit niet zo veel op dit forum)

Gr Gr Jordy
    What you need to do is be thankfull for the life you got, know what im saying? Stop looking at what you ain't got, and start being thankful for what you do got.

Dag Jordy,

Voor beginners is er een speciaal topic ingericht dat je snel zal leren welke voeding je nodig hebt. Je vindt het hier: Wegwijzer voor nieuwe leden - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
    Daar staat in hoe je een voedingsschema kunt opstellen en welke producten daarin thuis horen. Ga er eens mee aan de slag

Ook de maaltijden die je met je ouders eet kun je gezonder maken, spreek bijvoorbeeld af dat er gezond gekookt wordt, of bied aan om zelf eens te koken.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Er staat niet zo veel op dit forum?
      Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
      Of je moet een afspraak maken bij de opticien of je bent te lui om te lezen en denken dat wij alles jou zo gaan voorschotelen.

Comment

Originally posted by Tobasco2681 View Post
        Er staat niet zo veel op dit forum?
        Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
        Of je moet een afspraak maken bij de opticien of je bent te lui om te lezen en denken dat wij alles jou zo gaan voorschotelen.
        Volgens mij ben jij de persoon die naar de opticien moet want er staat "ik zit niet zo veel op dit forum"

En ik zal er is een kijkje in nemen
        What you need to do is be thankfull for the life you got, know what im saying? Stop looking at what you ain't got, and start being thankful for what you do got.

Comment

hoi allen,ik heb een vraagje...
          ik heb een probleem met bijkomen ik vreet me ziek maar kom geen gram aan??
          gespierd wil ik niet echt worden(kan ook geen kwaad als het wel gebeurd,is goed meegenomen)
          maar wil gewoon een sup. om een beetje bij te komen.en ook zonder trainen want heb daar niet veel tijd voor,pompen en dergelijke kunnen wel natuurlijk.
          gr sniff

Comment

Originally posted by sniff View Post
            gespierd wil ik niet echt worden(kan ook geen kwaad als het wel gebeurd,is goed meegenomen)
            maar wil gewoon een sup. om een beetje bij te komen.en ook zonder trainen want heb daar niet veel tijd voor,pompen en dergelijke kunnen wel natuurlijk.
            gr sniff
            euh.....
            createmybody.net

Comment

Originally posted by phormicola View Post
              euh.....
              Vraagt hij nou om een fietspomp?

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                Vraagt hij nou om een fietspomp?
                Nee zijn band is lek, hij vraagt om een plakset, hebben we dat ?
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by sniff View Post
                  gr sniff
                  dit kan je nemen: Muscletech - Anabolic Halo Hardcore Pro :: Post workout ::...

zitten best veel anabolen in maar maakt niet uit man is wel gezond voor spiermassa
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

images.jpgdit is de laatste
                    Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

hahaha dikke trolololol!
                      createmybody.net

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        dit kan je nemen: Muscletech****-****Anabolic****Halo****Hardcore****Pro****::****P ost****workout****::...

zitten best veel anabolen in maar maakt niet uit man is wel gezond voor spiermassa
                        Maar da's post workout! Meneer wil helemaal geen workout!
                        createmybody.net

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X