vraagjes voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagjes voedingschema

Hoi leden,

Ik zit momenteel thuis zonder werk.
    Nu vraag ik me af hoeveel kcals ik minder moet pakken nu ik thuis zit.
    ik heb mijn behoefte berekent en kom uit op 3050 dit lijkt me veel te veel, zoveel verbrand ik niet.
    Ik heb de factor 1,55 gepakt alleen omdat ik nu thuis zit, kan ik dan niet beter het onderhoud x 1,2 doen??
    Hoe zit dit met trainingsdagen en niet trainingsdagen??
    Of hoeveel kcals moet ik van de 3050 afhalen??
    Mijn stats zijn:
    180cm
    77kg
    21jaar
    doel:
    85 kg
    ongeveer 10% vet

Alvast bedankt
    Gr Ruud

10% en op onderhoud?
    Kan beter veel eten, hard trainen. De tijd heb je nu
    Dus gebruik die goed. Als je werkt heb je waarschijnlijk minder eetmomenten waardoor je dan weer je vet% terug kan drukken..

mijn inziens..

Comment

Als je niks doet verbrandt je gem. al 2500. Het leek mij ook veel te veel om rond de 3000 Kcal dagelijks binnen te nemen, maar het is pure gewenning...
      SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Comment

Ik probeer zo veel en gezond mogelijk te eten ben een dikke 2 kilo aangekomen de afgelope weken.
        Nu heb ik juist de tijd om een voedingschema te volgen!?

Met niks doen verbrand je 2500 kcals en 3000 is te veel?
        ik neem aan dat dit alleen te veel is op rustdagen?
        want met een training verbrand je tog ook al snel 500 kcals is het niet?

Iemand nog andere tips voor me?

Comment

De training zelf is erg afhankelijk van de intensiteit etc. maar sowieso de uren erna werkt je lichaam hard om te herstellen, dus in totaal mag je minimaal wel 500 Kcal voor een training rekenen.

Als ik even naar eigen ervaringen kijk: ik doe nu fullbody en merk dat ik meer eten nodig heb om te herstellen dan dat ik een splitschema volg...

Op de rustdagen kun je op je behoefte eten, maar vergeet niet dat je spieren niet 'stoppen' na een trainingsdag. De volgende dag(en) herstel je ook nog en zal de voeding ook in orde moeten zijn...

1,55 of 1,2 kan ik niet beoordelen voor je, maar als je redelijk intensief traint en ook nog eens evt. cardio doet tussendoor kun je gemakkelijk 1,55 pakken. Wat is je doel trouwens: aankomen of afvallen?
          SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X