Moeilijk eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moeilijk eten

Nu dat mijn kuurtje voorbij is en ik terug wil gaan opbouwen moet ik eerlijk zeggen dat ik het moeilijk heb om terug aan mijn kcal behoefte te geraken, zit er nog zo een 200-400 kcal dagelijks onder en heb al de indruk dat ik serieus eet en niet meer weet wanneer ik die kcal nog moet gaan bijeten, hoop nu stap voor stap er terug aan te komen, heb al een zak noten gaan halen en als het echt moet ga ik een weight gainer halen.

Zijn er nog mensen die na een cutting periode moeite hebben gehad om terug aan de opbouwfase te beginnen,en hoe heb je dat opgelost

Grtz
    stil growing

Bij mij was het juist andersom
    ik kan nu weer eten en kom dagelijks aan mijn behoeftes.

Geen idee wat je er tegen kunt doen.

Comment

Gewoon erin stampen die zooi

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Okt. 27 2004,13:12)]Nu dat mijn kuurtje voorbij is en ik terug wil gaan opbouwen moet ik eerlijk zeggen dat ik het moeilijk heb om terug aan mijn kcal behoefte te geraken, zit er nog zo een 200-400 kcal dagelijks onder en heb al de indruk dat ik serieus eet en niet meer weet wanneer ik die kcal nog moet gaan bijeten, hoop nu stap voor stap er terug aan te komen, heb al een zak noten gaan halen en als het echt moet ga ik een weight gainer halen.

Zijn er nog mensen die na een cutting periode moeite hebben gehad om terug aan de opbouwfase te beginnen,en hoe heb je dat opgelost

Grtz
        Snipke,

Ik denk idd stukje bij beetje je kcal opvoeren totdat je op onderhoud zit. Steeds met 200kcal opvoeren of zoiets.

Zelf heb ik nooit series gecut, dus echte tips kan ik je helaas niet geven.

Grtz 100%
        Alias Homer Simpson ...

Comment

Het koste mij ook weinig moeite eigenlijk. Wel rustig aan weer opbouwen uiteraard.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bij mij zit het grote nadeel dat ik na mijn training redelijk lang moet wachten vooraleer ik weer iets kan eten, ik eet om + - 11u30- 12u om 13u ga ik trainen rond 14u -14u30 post workout shake en dan komt er een gat tot 16u30-17u , dan kom ik thuis en drink direct een eiwitshake, tussen in eet ik nog wel een appel maar ja dat is niet ect voedsel he, nu is het noten en een appel.

Rond 18u eet ik dan mijn avondmaal +eiwit shake, rond 20u eet ik dan nog iets ,maar varieert altijd kan een blikje tonijn zijn of vitabis koekjes, en dan rond 22u mijn bakje kwark van 500gram

Grtz
            stil growing

Comment

hoe vaak eet je per dag snip?
              Who's the Chef

Comment

En hoe zit je totale schema eruit?

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Je kunt toch ook een soort herstelperiode inlassen, Snipke? Gewoon goed trainen, niet te veel eten en accepteren dat je even geen massa wint. Na een week of 6 zou je dan weer rustig op kunnen bouwen, om vanaf januari weer gruwelijk te knallen en te (vr)eten. Dit is slechts een suggestie, hoor!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Lijkt me zelfs een goede suggestie..

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

lijkt me ook intersant Mr symmetrie, even het lichaam terug laten wennen aan de meer belasting van het voedsel en binnen een aantal weken erin knallen, lijkt me een goede oplossing waar ik zelf nog niet was opgekomen, thnx

Momenteel ziet mijn voeding er zo uit,

8.00u : een bord voltarwe vlokken met melk , kan er niet direct het aantal grammen opplakken, gewoon een diep bord goed vol
                      Profiel drankje, 200kcal - 20gram eiwitten - 20gram kh
                      10.00u, appel en banaan
                      11u30 - 12u : warme maaltijd, meestal kalkoenfilet met rijst
                      kalkoenfilet 250-300 gram rijst 125gram
                      13u trainen
                      14u-14u30 pwo shake, 80gram dextrose en 40gram eiwitten
                      15u45 : appel en een handvol noten
                      17u30 - 18u : warme maaltijd , wat de pot schaft +eiwitshake
                      20u : blikje tonijn of vitabis koeken of ....
                      22u : 500gram kwark

Voila dat is het zo een beetje, alle suggesties zijn welkom

Grtz
                      stil growing

Comment

das al aardig wat zeg shit

misschien kan je om 10u nog proberen een 500g kwark te eten?
                        en misschien om 20u nog iets er bij?
                        brood met kipfile bv.

en heeft u geen last van een volle maag als u zoveel eet een uur voor de training?
                        Who's the Chef

Comment

Zijn die voltarwe vlokken net zoiets als brinta? En wat zijn vitabis koeken?

Door de manier van noteren en omdat je niet de hoeveelheden weet is het wat lastiger om je voeding te beoordelen.

Denk dat je hoog genoeg in eiwitten zit. Misschien nog wat meer vetten toevoegen, ei, lijnzaadolie, enz.

Ik zou na je pwo shake wat meer eten dan alleen een appel en noten. Ik zou iets meer koolhydraten nemen dan, brood, rijst, pasta.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

heb hier even de kcal,eiwitten en kh opgezocht, dit is wel bij benadering en niet volledig correct,is maar om een beeld te schetsen

Voltarwe vlokken, 159 kcal - 6,5 eiwitten - 30kh
                            Profiel drankje 200kcal - 20eiwitten- 20kh
                            appel /banaan
                            Rijst 200kcal - 5 eiwitten - 42kh
                            Kalkoenfilet 255 kcal - 57eiwitten-0kh
                            pwo shake 180 kcal - 40gram eiwitten-80 kh
                            Appel 60kcal - 1eiwitten-14kh
                            Shake 100kcal-30 eiwitten- 3 kh
                            Avondeten 400kcal - 20eiwitten - 70 kh
                            shake 100kcal - 30eiwitten- 3kh
                            Kwark 245kcal - 47,5 eiwitten- 12kh

@Been : dit is helemaal niet veel eten, vroeger at ik veel meer als ik in opbouwfase zat
                            Tijdens mijn training heb ik geen last van een volle maag omdat ik toch meestal probeer van 1,5uur ervoor te eten

@keepitreal ,voltarwe vlokken zijn van Nestle (fitness) en vitabis koeken zijn van die droge koeken die ze aan baby's geven ,zitten vol eiwitten, dat is juist het probleem dat ik na mijn training de kans niet heb om iets te eten, ik weet dat daar het probleem zit, dan moet ik de kids van school halen en dan de vrouw van haar werk oppikken en dan kan ik pas iets eten, daarom dat ik noten neem dan heb ik toch iets binnen en noten zitten vol met goede vetten, ik bak ook alles in olie, dus mijn vetten zitten wel goed denk ik

Maar zoals je kan zien kom ik nog niet aan mijn 2500-2700 kcal en dat heb ik zeker nodig

Grtz
                            stil growing

Comment

2500-2700 is idd wel weinig ja
                              het leek me aardig wat, wat je daar allemaal op gaf

waarom eet je geen brood snip?
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X