Moeilijk eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kvind je weinig eten snipke.....komt dit omdat je lange tijd was cutten ?

Comment

Ff lezen Xeno...  
      Snipke vindt zelf ook dat hij te weinig eet daar gaat juist dit hele topic over...

Snipke, denk zeker dat je er goed aan doet om even rust te houden en heel voorzichtig weer op te bouwen.
      Als er geen specifieke reden is waarom je geen brood eet zou dit een goede oplossing voor na het trainen kunnen zijn, vantevoren klaar maken en gewoon opeten terwijl je de kinderen en de vrouw ophaalt.
      Brood is makkelijk en toch hartstikke goed.  

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 28 2004,11:39)]Ff lezen Xeno...
        Snipke vindt zelf ook dat hij te weinig eet daar gaat juist dit hele topic over...

Snipke, denk zeker dat je er goed aan doet om even rust te houden en heel voorzichtig weer op te bouwen.
        Als er geen specifieke reden is waarom je geen brood eet zou dit een goede oplossing voor na het trainen kunnen zijn, vantevoren klaar maken en gewoon opeten terwijl je de kinderen en de vrouw ophaalt.
        Ik pak altijd het onderste gedeeltje van de tekst Shanasse..was me niet opgevallen. .. Weetje wat me opvalt Shanassa..Jij vertelt altijd dingen precies zoals in het boekje weergeven staat...Hoe weet je dat allemaal zelf veel gelezen ?? Of je dat allemaal geleert ofzo....Je bent net een moeder ... Mr.C mag trots met je zijn .

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 28 2004,11:39)]Ff lezen Xeno...

ik ben zo geen voorstander van brood, ik eet dat wel graag maar dan moet het echt heel vers zijn,als het een dag oud is moet ik het al niet meer hebben.

T is enkel dat gaatje dat ik moet opvullen na de training want voor de rest eet ik wel goed denk ik. Ik probeer om de twee uur iets te eten en eerlijk gezegd gaat dat altijd niet echt goed.

Wat ik wel kan doen, is even rust nemen en stilletjes terug opbouwen maar daarmee heb ik nog altijd het probleem dat ik na mijn training niets meer eet (14u30- 18u) , zal dan maar eens overstappen en boterhammetjes maken , of een weight gainer natuurlijk

iedereen alvast bedankt voor zijn input

Grtz
          stil growing

Comment

ik heb altijd brood uit de vriezer en dan smaakt het gewoon vers hoor de heledag misschien ist de moeite om te proberen

suc6 der mee en laat ff weten wat je der aan gaat doen snip
            ik ben benieuwd want ik zal ook ooit weer eens uit de cut komen en ben bang dat ik het zelfde probleem zal krijgen.

mazzl
            Who's the Chef

Comment

Je kan brood gewoon in de vriezer bewaren. Als je bijv. 2 sneetjes wilt eten na je pwo shake smeer je het gewoon bevroren, en doe je het in een boterhamzakje. Als je het dan opeet is het ontdooit en supervers! Probeer het eens uit  
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Hey snip , ik heb een goed receptje voor een bom aan kcal , eiwitten en koolhydraten.

500 ml  magere melk
                90 gr  Pro Mass Complex Shakepoeder (bij mij te krijgen)
                150 gr havermout

Alles in de blender , goed fijnmalen (mixen) en opdrinken (blijft heel lopend) , ik drink dit binnen 20 sec op.

1000 kcal  60 gr eiwit   130 gr klhd

Zo giet ik er 2 per dag naar binnen , en dan de rest van het eten.

Gym Eleven

Comment

Thnx sammy, zal het eens proberen

Grtz
                  stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X