Is dit goede voeding?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit goede voeding?

Hallo.
    Ik ben nieuw hier en vroeg me af of jullie mij een aantal tips konden geven qua voeding.
    Momenteel eet ik dit dagelijks. Binnenkort Weight Gainer vervangen door Whey.

1. 6:45 - Soepbord met Brinta, 2 boterhammen met kaas/pindakaas/tonijnsalade/kipfilet. Weight gainer shake van Mammoth 2500. 3 gram creatine in water of vruchtensap. En een banaan.
    2. 10:00 - 3 of 4 boterhammen met kaas/pindakaas/tonijnsalade/kipfilet. Een eierkoek. En 250 ml aanmaaklimonade.
    3. 11:45 - 3 of 4 boterhammen met kaas/pindakaas/tonijnsalade/kipfilet. Een eierkoek. En 250 ml aanmaaklimonade. En evt. soms een tosti van school.
    4. 13:45 - 3 of 4 boterhammen met kaas/pindakaas/tonijnsalade/kipfilet. Vaak met een blikje cola of energy drink.
    5. Als ik thuis kom, iedere dag op verschillende tijden neem ik nog een weight gainer shake. Ook neem ik dan nog 5 gram creatine in water of vruchtensap.
    6. 18:00 - Avondeten, iedere dag verschillend.
    7. 19:00 - 20:30 - Training, soms ook andere tijden. Tijdens training drink in ca. 1,5 liter water of meer.
    8. 22:00 - 500 gram kwark. 5 gram creatine in water of vruchtensap.

Is dit goed of kan er nog veel aan verbeterd worden?
    Graag opbouwende kritiek, ik wil er iets van leren.

Groeten.

PS. Ik ben 16 jaar oud. 1,95 lang. 90 kg zwaar. Met een vetpercentage van ongeveer 10%.
    Last edited by Huub-95; 10-02-2012, 16:55.
    Nothing great comes without a sacrifice..

Zet het ff in een voedingsexcelsheet (zie sticky's) Dan zie je de voedingswaardes erbij en je behoefte.
    En cola en energydrink zijn troep. Eierkoeken zit veel suiker in.

Wat is je doel eigenlijk?
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Ja cola en energy drink zijn troep. Maar ik ben redelijk slank. Dus een beetje suiker kan geen kwaad lijkt me. Maar als ik geen eierkoeken eet, eet ik alleen maar boterhammen. En ik wil graag een beetje afwisseling. Doel is massa.

Comment

Waarom neem je 2x per dag creatine?
        Na de training 5 gram is prima, en op niet trainingsdagen in de ochtend.
        En zo te zien is je doel om te bulken? Want je neemt behoorlijk veel kcals met je ontbijt.

Comment

Klopt. Ook wil ik wel ietswat vet verbranden. maar enkel rond mijn buik. Verder heb ik haast nergens vet. Ik kan in de ochtend wel het een en ander naar binnen schuiven. Daar heb ik voordeel mee.

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Vul deze in en dan kunnen we verder kijken
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X