raad bij speciaal voedingsschema in making...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• raad bij speciaal voedingsschema in making...

Ik zou graag proberen een easy to use voedingsschema te maken

Ik zit namelijk met het "probleem" dat ik samenwoon met mijn lieve vrouw en een strak voedingschema hanteren is nogal lastig mids zij dat niet zo ziet zitten.
    daarom was ik aan het denken om een voedingsschema proberen te maken waarin ik 6 berekende maaltijden heb (volgens de regels van het perfecte voedingsschema) en dit combineer met (een redelijk gezond) avondmaal wat ik dacht was van enkele veel gegeten avondmalen uit te rekenen in Kcal, eiwitten vetten en carbs; en zo tot een gemiddelde te brengen en met dat gemiddelde dan de rest van het voedingsschema op te stellen om aan de juiste waarden te komen...

zou dit uithalen of eerder een waste of time zijn...?
    Pain is just weakness leaving the body...

je kan ook iedere ochtend op lege maag een half uur - 45 min cardio doen om het kcal verbruik omhoog te krijgen als je inzit dat je te veel carbs binnen krijgt,
    en toch ergens proberen balans te vinden binnen je voeding,
    "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Je hoeft niet per se 6 maaltijden per dag te eten. Het kunnen er ook 5 of zelfs 4 zijn. Het aantal 6 wordt krampachtig gehanteerd door velen maar het is geen gouden regel. Als je een bepaalde hoeveelheid kcals moet nuttigen kan het soms makkelijker zijn om die over 6 maaltijden te verdelen omdat je dan een minder opgeblazen gevoel hebt na een maaltijd.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Je hoeft niet per se 6 maaltijden per dag te eten. Het kunnen er ook 5 of zelfs 4 zijn. Het aantal 6 wordt krampachtig gehanteerd door velen maar het is geen gouden regel. Als je een bepaalde hoeveelheid kcals moet nuttigen kan het soms makkelijker zijn om die over 6 maaltijden te verdelen omdat je dan een minder opgeblazen gevoel hebt na een maaltijd.
        ik ben 6 maaltijden al lang gewoon en vindt het gewoon goed is ook makkelijk te doen voor mij ik probeer veel kleine porties te eten ipv enkele grote, alleen avondmaal gaat soms nog wat de mist in qua hoeveelheid

meestal eet ik om
        6.30-7.00

9.00

11.00

13.00

16.00

19.00

en dan nog wheyshake na het trainen

Comment

zou na het trainen behalve whey ook een schep casseine doen voor wat lagzame eiwitten. anders moet je lichaam de hele nacht doorkomen met een beetje snel verteerbare whey.
          ik zou ook een deel van je carbs nog na het trainen nemen.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

tegenwoordig snoep ik nog een paar ei-eiwitjes binnen voor het slapengaan als traagwerkende eiwitten...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X