Gezonde/Eetbare Tussendoortje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezonde/Eetbare Tussendoortje?

Hey mensen, ik ben op zoek naar de gezonde/eetbare tussendoortje:P

Ik heb nog een plekje vrij in me cutschema om die op te vullen met een tussendoortje, maar ik wil graag wat varieeren.

Bijv elke paar dagen 1 van deze dingen als een tussendoortje;
    Appel
    Banaan
    Sinasappelsap (Vers geperst)
    Cup a Soup (Met Adjuma pepper erin, lekker veel :P)

Wat kan ik nog meer nemen?

Ik had gelezen over muesli repen, en dat meerdere mensen ze gebruiken.. Zou het erg voor me cut resultaten zijn om die om de paar dagen te eten als een tussendoortje?

Welke muesli reep is aan te raden eigelijk qua lage suikers etc? gewoon de gezondste

Groeten

Je kan eigen Proteine bars maken, in recepten sub forum hier staat hoe je dat moet maken, is gezond
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Heb ik al een aantal keer gedaan xd van leanbodylifestyle, maar waren nie techt lekker

Comment

Ja bij LBL zie ik ook heel veel dingen staan, maar het betwijfelt me of het ook degelijk lekker is, ik wil dit weekend zon Home made chocolade toetje maken en die bevroren frambozen aardbeien toetje, heb namelijk al hele tijd geen lekker toetje op
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

85 % cacao chocolade of noten zijn lekkere tussendoortjes, ik zit nu net 30 gram 85 % cacao chocolade te eten.

Hier op het forum staat een goed recept voor protein bars !

Comment

-gedroogde manedrijnen schillen (toko te koop)
            -beef jerky
            -gedroogde/gekruide vis stukjes
            -gedroogde/gekruide inktvis stukjes
            -
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Swekie View Post
              85 % cacao chocolade of noten zijn lekkere tussendoortjes, ik zit nu net 30 gram 85 % cacao chocolade te eten.

Hier op het forum staat een goed recept voor protein bars !
              Waar haal je die chocola

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                Waar haal je die chocola
                das belgische chocolade mijn vriend, callebaut, cĂ´te d'or, jaques gewoon voor de pure gaan hoen donkerder hoe beter achterkant vd verpakking staan de pctages
                "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by trayn View Post
                  das belgische chocolade mijn vriend, callebaut, cĂ´te d'or, jaques gewoon voor de pure gaan hoen donkerder hoe beter achterkant vd verpakking staan de pctages
                  Ja heb al tijdje lopen zoeken naar chocolade, want blijkt gewoon goed te zijn voor je (de veel cacao variant dan) maar ken het nergens vinden C1000 de plus niet super de boer er staan wel enkel paar tussen maar dat is maar iets van 30% ofso soms minder, ik ga binnenkort even kijken bij de Liddl of ze het daar hebben

Btw waar haal jij het

Comment

Bij de AH hebben ze 85 en 88 % cacoa chocolade, gewoon van Swiss volgens mij.

Overigens bedoelde ik 20 gram, bij 30 gram heb je andere voedingswaarden.

Comment

Lidl heeft ook pure chocola, meerdere varianten zelfs, met caramelcrunch met sinaasappel etc. en soms met frambozen. Geen idee of die lekker zijn want ze hebben...

...zelfs een soort zonder soja-lecithine (hoera!) en die eet ik.

Mijn tussendoortjes zijn meestal fruit, noten, groente. Vandaag bijvoorbeeld wortels, pinda en pompoenpit en morgen komkommer met cashewnoot. Maar ik krijg nu enorme trek in een beker lactosevrije melk met pure chocolade erin gesmolten.

Comment

Topic kan dicht, heb me antwoord al

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                          Lidl heeft ook pure chocola, meerdere varianten zelfs, met caramelcrunch met sinaasappel etc. en soms met frambozen. Geen idee of die lekker zijn want ze hebben...
                          dat is geen pure chocola als het nog iets extra's bevat.

koop altijd 85% chocola bij de aldi...moet je beetje goed zoeken want het zit in een kleine doosje.
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                            dat is geen pure chocola als het nog iets extra's bevat.

koop altijd 85% chocola bij de aldi...moet je beetje goed zoeken want het zit in een kleine doosje.
                            En is 85% dan wel pure chocola volgens jou?

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                              En is 85% dan wel pure chocola volgens jou?
                              15% niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X