Shake Dieet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shake Dieet?

Ik vraag me af of iemand wel eens een shake dieet heeft gevolgt?

Ik zat er ineens aan te denken, als ik een blender aanschaf, en genoeg kwark. Kan ik dan niet de dag rondkomen met kwark shakes, en avondeten?

Elke kwark shake, met een ander bijvoegsel voor je vitamines etc.

Commentaar? :P

zijn er voor/na delen?

Originally posted by Records070 View Post
    Ik vraag me af of iemand wel eens een shake dieet heeft gevolgt?
    Jazeker, er is een forumlid die zweert bij een shake dieet. Alleen is hij al een tijdje niet gesignaleerd in het forum.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Haha ok dan, maar ff serieus.. Iemand?

Comment

Nou ff serieus dan. Waarom zou je dit overwegen, wat is het probleem met 'reguliere' voeding?

Comment

Omdat je per shake, een hele doos eiwitten binnenkrijgt, vanwege de kwark. En als je het dan ook nog eens lekker kan laten smaken. Dan is toch een plus? =P Het is makkelijk te bereiden, en er zijn veel variaties mogelijk.

Maar wat nou als je 2-3 shakes per dag neemt, ipv van een brood maaltijd bijvoorbeeld. Zou dat goed zijn?

Ben bezig met cutten

Comment

ik eet elke dag 2 maal daags 450Gram kwark met 60 gram havermout ipv brood ed.
            beetje water erdoor en het vreet heerlijk weg.
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Nice, heb je miss nog wat varierende recepten voor me? shakes xD

Comment

Gooi erdoor wat lekker (gezond) is. Hoe meer water hoe meer het op drink yoghurt begint te lijken.
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dit is toch niet serieus ofwel? gewoon vast voedsel eten man komop.
                  keep the focus going!

Comment

Dat argument van de eiwitten gaat niet op. Kipfilet, per 100 gram bereid 30 gram eiwitten. Magere kwark 13 gram eiwit per 100 gram.

Ook voor het cutten is zo'n shake niet bevorderlijk. Juist als je aan het cutten bent, is het handig om goed op je eten te kauwen. De spijsvertering begint al in je mond met je speeksel en het kauwen is een belangrijk signaal aan je hersenen. Zo voel je je eerder verzadigd en verteer je je eten beter en zo'n shake klok je achterover.

Met je eiwitbronnen kun je beter wat meer variëren. Alleen maar brood eten lijkt me ook niet zo gezond, met je koolhydraatbronnen kun je ook afwisselen. Niet alleen haver maar ook rijst, gierst, aardappel, tarwe, quinoa enz.

Voedingsmiddelen bestaan niet alleen maar uit macro's (e/k/v) maar ook uit micronutriënten en die zitten echt niet allemaal in een vitaminepil.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X