klinkt dit goed ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• klinkt dit goed ???

Ik lust niet veel maar de dingen die ik lust denk ik van me eigen dat ze wel goed zijn zie hieronder.

kwa groenten eet ik wel genoeg
    savonds altijd stukkie vlees karbonade of kip
    ik eet nu smorgens bord brinta met melk en beetje.suiker en 3 gram creatine(orotine) en 3 gram beta alanine pro
    tussen de middag 6 broodjes of 4 met ei en 2 kipfelit of ham
    rond 3 uur 4 crackers met kipfilet dan rond kwart over 4 bord brinta meestal half 5 sporten
    en na sporten gelijk eiwitshake en banaan en thuis me groente en vlees en voor slapen gaan nog 3 gram creatine(orotine) en 3 gram beta alanine pro

Klinkt dit goed?

Grtss

71 mensen hebben dit gezien en niemand kan me vertellen of het in orde is?

Comment

Ik zou voor slapen gaan nog kwark pakken, crackers gewoon vervangen voor brood want crackers is gewoon eigenlijk lucht, dus geen voedingstoffen, en neem je brinta zonder suiker die suiker zorgt alleen maar voor vet, vul anders even een exelsheet in met wat je zoal eet
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by timbody11 View Post
        71 mensen hebben dit gezien en niemand kan me vertellen of het in orde is?
        Je kunt hier op BN een hoop informatie halen over voeding en perc., als jij die moeite niet neemt en ook niet het excel voedingschema invult, verwacht je dan dat een ander dit voor jou gaat doen????

Dus zoek op voeding stickies en vul het excel voedingschema in welke je weer terug post, dan zul je wel reacties krijgen.

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
          Je kunt hier op BN een hoop informatie halen over voeding en perc., als jij die moeite niet neemt en ook niet het excel voedingschema invult, verwacht je dan dat een ander dit voor jou gaat doen????

Dus zoek op voeding stickies en vul het excel voedingschema in welke je weer terug post, dan zul je wel reacties krijgen.
          Klopt!
          +1

Comment

Oke prima was ik me niet van bewust ga ik straks gelijk even doen
            gr

Comment

Als je echt geen brinta zonder suiker lust is een klein beetje zoetstof een optie.
              Het lijkt iig dat je heel weinig eet.
              Hier een sticky, bij stap 4 zie je de exel sheet.
              http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html

Hier kun je je kcal behoeften uitrekenen, de meestel gebruiken de Harris Benedict formule.
              Bereken Jouw Caloriebehoefte
              keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X