Koolhydraten wel/niet bij ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten wel/niet bij ontbijt

Nu las ik in een stukje over maaltijden om massa te bouwen...

Hier hadden ze het over het volgende:
    Een belangrijke regel die je moet volgen is dat je 's ochtends bij je ontbijt geen koolhydraten moet eten!!!

Terwijl ik toch menig voedingsschema heb gezien waar iedereen zich rept over Brinta/Havermout....

Wat is nu waarheid...
    I don't train to be second because failure is not a option.

Kan gewoon.

Comment

koolhydraten komt overeen met energie... ik zie niet in waarom je je dag niet zou mogen beginnen met energie?
      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Je bent net wakker. en hebt energie nodig voor de gehele dag. dus gewoon chappen
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

He daar.

Hier mooi uitgelegd: Sportcentrum Hercules - Voeding

Comment

Gaven ze ook een verklaring of uitleg waarom je geen koolhydraten bij je ontbijt moet eten?
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
              Gaven ze ook een verklaring of uitleg waarom je geen koolhydraten bij je ontbijt moet eten?
              Daarben ik ook benieuwd naar.

Het zou fijn zijn, aangezien er op dit moment erg veel van dit soort topics geopend worden,dat deze info er meteen bijgezet zou worden.
              Dat maakt het beantwoorden van zulke vragen en het discussieren erover
              een stuk makkelijker.
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                He daar.

Hier mooi uitgelegd: Sportcentrum Hercules - Voeding

Nou, ik ben het hier op een aantal punten en productkeuzes toch niet mee eens.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Inderdaad. Maar uit de wijze waarop het opgeschreven is kan je duidelijk opmaken dat het voor huisvrouwen bedoeld is, en niet voor bodybuilders.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                    Inderdaad. Maar uit de wijze waarop het opgeschreven is kan je duidelijk opmaken dat het voor huisvrouwen bedoeld is, en niet voor bodybuilders.

O, wat leuk, dan val ik onder de bodybuilders.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Nou, ik ben het hier op een aantal punten en productkeuzes toch niet mee eens.
                      He daar

De vraag was;

Originally posted by Plato View Post
                      Nu las ik in een stukje over maaltijden om massa te bouwen...

Hier hadden ze het over het volgende:
                      Een belangrijke regel die je moet volgen is dat je 's ochtends bij je ontbijt geen koolhydraten moet eten!!!

Terwijl ik toch menig voedingsschema heb gezien waar iedereen zich rept over Brinta/Havermout....

Wat is nu waarheid...
                      Dus het gaat om de reden waarom je 'sochtends moet eten, en dan maakt het niet uit of je een huisvrouw bent of top BB, de hoeveelheid en welke producten terzijde

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                        He daar
                        Hallo daar!

Comment

Het ontbijt lijkt me juist een perfect tijdstip voor kh, net als post en pre workout. Als je lager in carbs wilt gaan zou ik dat bij het avondeten doen.
                          createmybody.net

Comment

Kh gewoon bij het ontbijt nemen en rondom je trainingen. En verder kan je nog aardig veel kh eten door de dag heen, zorg wel dat je dit goed verdeeld en dus kleine porties neemt.

Zelf als ik zou willen cutten, dan zou ik bijna nooit op 0 gr kh leven of 50 gr of 100 gr.
                            Kh heb je gewoon nodig om je trainingen goed te voltooien. Dus als je ergens vastloopt, moet je ff je voeding nalopen en geen drastische maatregelen nemen. Verder gaat dit natuurlijk niet op voor progamma's als ud 2.0

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              O, wat leuk, dan val ik onder de bodybuilders.
                              Dat lijkt me toepasselijker dan jou onder de lijnende huisvrouwen te rekenen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X