Voedingsschema fitch!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema fitch!

Hallo iedereen ,

Ik heb een jaartje gespaart, maar heb daarna een pauze genomen van een aantal maanden.

Maar nu ben ik weer terug in de sportschool en wil ik er helemaal voor gaan, en dat dus met een goed voedingsschema en een goed trainings-schema. Ik heb hier een opzetje gemaakt en hoop op jullie reactie hierop, of het een beetje goed is.

Stats;
    17 jaar
    186 cm
    68 kg

Oja, me doel is dus om flink wat aan te komen en gespierder te worden!
    Last edited by Kevster; 06-04-2012, 00:39.

bump bump

Comment

Niemand?

Comment

Iemand? Oja "gespaart" moet "gefitnesst" zijn in de openingspost.

Comment

geen dexrose voor het trainen!!
          als je het al neemt neem het dan na het trainen. als je toch iets wil eten voor het trainen neem dan een banaan of een ander stuk fruit.

probeer ook iedere avondmaaltijd aan ongeveer die 500kcals en de juiste ekv verhouding te komen door te schaten hoeveel je opschept.

wel volkorenbrood eten he! geen bruin.

zou ook wat gevarieerder eten, neem bijv. wat gekookte eieren en vervang door wat melk.

succes
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            geen dexrose voor het trainen!!
            als je het al neemt neem het dan na het trainen. als je toch iets wil eten voor het trainen neem dan een banaan of een ander stuk fruit.

probeer ook iedere avondmaaltijd aan ongeveer die 500kcals en de juiste ekv verhouding te komen door te schaten hoeveel je opschept.

wel volkorenbrood eten he! geen bruin.

zou ook wat gevarieerder eten, neem bijv. wat gekookte eieren en vervang door wat melk.

succes
            Bedankt voor je reactie! Oke top, ik zal dat even aanpassen, dan neem ik de dextrose na de training in de shake. En voor de training eet ik dan een banaantje voor de energie.

Oh ik heb inderdaad bruin brood ingevuld, maar ik eet toch wel volkoren brood, vergissing dus.

Wat moet ik precies vervangen door melk? Want dat staat er niet bij
            En ik zal 's middags 2 eieren toevoegen aan m'n schema.

Heb je verder nog opmerkingen?

Comment

Hierbij de gewijzigde versie van mijn voedingsschema.

Wat ik aangepast heb;

Dextrose verplaats van vóór de training naar ná de training bij de shake.
              Vóór de training 1 banaantje erbij gedaan.
              En 's middags om half 1 heb ik er 2 gekookte eieren bij gedaan.

Is het schema goed zo? Of kan het nog iets beter, en zit ik een beetje goed met de verhoudingen van eiwitten/koolhydraten/vetten. En genoeg kcal zo?
              Last edited by Kevster; 06-04-2012, 00:39.

Comment

Je gaat om 19:00 trainen?
                Dan zou ik ook die banaan niet voor trainen maar erna doen, na je training heb je snelle koolhydraten nodig. En als je om 18:00 eet heb je om 19:00 niet echt voeding nodig
                Verder zou ik als ik jou was proberen tijdens je lunch zilver vlies rijst te eten inplaats van je brood , met bijvoorbeeld kipfilet, en eventueel wat groeten,

Comment

Originally posted by Mrloaded View Post
                  Je gaat om 19:00 trainen?
                  Dan zou ik ook die banaan niet voor trainen maar erna doen, na je training heb je snelle koolhydraten nodig. En als je om 18:00 eet heb je om 19:00 niet echt voeding nodig
                  Verder zou ik als ik jou was proberen tijdens je lunch zilver vlies rijst te eten inplaats van je brood , met bijvoorbeeld kipfilet, en eventueel wat groeten,
                  Thanks voor reactie!
                  Ik ga inderdaad om 7 uur/half 8 sporten meestal. Dus de banaan niet voor maar na de training nemen + shake en dextrose?

Ik zit nog op school dus het is voor mij niet handig om elke dag zilvervliesrijst etc. mee te nemen naar school, het kost ten eerste veel tijd om dit klaar te maken (moet ver reizen dus 's morgens weinig tijd) en het is niet handig meenemen.

Dus het bij boterhammen laten + 2 eieren en een stuk fruit is ook wel prima toch?

Comment

Niemand verder?

Comment

ziet er netjes uit. Rijst maken de meeste voor een aantal dagen van tevoren klaar.
                      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                        ziet er netjes uit. Rijst maken de meeste voor een aantal dagen van tevoren klaar.
                        Wat ik meestal doe is gewoon mijn eten klaarmaken voor de volgende dag, meestal na het avond eten, dan als ik mijn eten heb gemaakt ff bakkie doen en daarna trainen
                        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X