Vraagje aan de vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje aan de vrouwen

Ik vroeg me af of jullie ook cutten en bulken? Ik eet zelf op onderhoud, of probeer dat iig, meestal zit ik er 100 kcal onder, omdat ik dan gewoon niet meer wegkrijg.
    Ik bedacht me ineens: hoe doen de vrouwelijke BN'ers dat?
    createmybody.net

Ik cut of bulk eigenlijk niet, althans niet in drastische mate. Ik eet meestal iets boven onderhoud omdat ik zoveel mogelijk spieren wil kweken en op het moment dat ik merk dat ik vet aanzet, ga ik weer naar beneden. Maar ik wil altijd zo droog mogelijk blijven.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb een paar weken gebulkt maar kreeg het idee dat ik er dikker van werd. Aangezien ik al heel mn leven worstel met mn figuur kan ik dat nog niet handelen
      Nu op onderhoud. En dat is al meer dan ik normaal at.
      Ik heb ook altijd vrij snel spiermassa gekweekt dus ga er vanuit dat mijn (niet erg ambitieuze) doel ook op onderhoud te behalen is.
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Ik was een tijd terug wat zwaarder geworden, toen ik weer ben gaan sporten zijn er kilo's en vooral centimeters afgegaan. Op een gegeven moment stopte dat, het ging in ieder geval te langzaam naar mijn smaak. Ik cut nu, heel weinig, 300 kcal onder onderhoud. Deze week op onderhoud en daarna weer verder. Onderhoud is voor mij een eitje, ik ben een enorme vreetschuur, cutten schrijft je echt met een k wat mij betreft!

Ik weet nog niet wat ik van het effect moet denken. Mijn gewicht is wel omlaag maar mijn omvang nog niet spectaculair (-0,5 cm na 8 weken, zucht). Zolang mijn vetpercentage nog hoog is, blijf ik cutten. Ik merk wel dat mijn kracht niet meer toeneemt maar dat neem ik dan maar even voor lief. Of is dat vloeken op een bb forum?

Comment

lichte cut....ongeveer 300cals onders mijn verbruik....
          maar dat is omdat ik snel vet aanzet

meer wegkrijgen is géééén probleem...
          want meer eten zorgt er alleen maar voor dat ik nog meer honger krijg...

Comment

Ik denk ook dat op onderhoud trainen prima is voor ons. Onderhoud is ook al veel meer eten dan ik voorheen heb gedaan, Danielle.
            Toevallig zat ik gisteravond ineens boven m'n onderhoud, een echte mijlpaal Blijkbaar is m'n verbranding toch netjes omhoog gegaan, aangezien ik na een maand eindelijk strakker uit begin te zien én eens een keer nog meer heb kunnen eten.

Als je zoals ik al je hele leven hebt gedieët, dan is het moeilijk om te geloven dat veel eten + KT zoden aan de dijk kan zetten. Maar ik denk niet dat ik durf te bulken
            createmybody.net

Comment

Vrouwen he....altijd bang om vet aan te zetten.

Comment

Als vrouw heb je nu eenmaal minder spiermassa, daar moet je hard voor werken. Aan de andere kant, vrouwen hebben iets meer vetreserves. Laat ik het bij mezelf houden, ík heb echt nog genoeg vetreserves om spieren te winnen zonder boven onderhoud te hoeven eten.

De afgelopen maanden was ik gefocust op krachtbehoud en vetverlies, ik heb wel mijn schema hier en daar wat veranderd, even zien wat dat doet. Niet alles is één op één toepasbaar op vrouwen heb ik gemerkt.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Vrouwen he....altijd bang om vet aan te zetten.

Ja, niet iedereen houdt van vette damesvarkens, zoals jij doet, Tal!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Als vrouw heb je nu eenmaal minder spiermassa, daar moet je hard voor werken. Aan de andere kant, vrouwen hebben iets meer vetreserves. Niet alles is één op één toepasbaar op vrouwen heb ik gemerkt.

Nope, het voelt behoorlijk "oneerlijk".
                    Zoveel ploeteren en doorzetten en afzien (jaja eigen keus maar soms wel zwaar, toch?) en dat voor 2,5 kilo spiermassa.......als ik een vent zou zijn, zou ik zoveel meer gewonnen hebben!
                    Maar goed, juist omdat er hard voor gewerkt wordt, ben ik er toch wel blij mee, en zet het me alleen maar aan tot nog veel harder doorgaan.
                    En het verlies van vet en een strak lijf vind ik gewoon zelf heel erg mooi, dus nee, ik ben toch absoluut niet ontevreden nu, na anderhalf jaar.
                    Maar ik wil wel meer.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Ja, niet iedereen houdt van vette damesvarkens, zoals jij doet, Tal!
                      ahaha is dat zo :P

Vrouwen zijn in dit geval gewoon te vergelijken met de beachboys. Die willen hun buik ook optimaal hebben. Dat hun achterkant schouders achterloopt of niet echt mooi uitkomen boeit ze niet. Dat de kuiten er niet groter/gespierder uitzien maakt ook uit niet. Buik,benen, billen.

Comment

ahaha is dat zo :P

Vrouwen zijn in dit geval gewoon te vergelijken met de beachboys. Die willen hun buik ook optimaal hebben. Dat hun achterkant schouders achterloopt of niet echt mooi uitkomen boeit ze niet. Dat de kuiten er niet groter/gespierder uitzien maakt ook uit niet. Buik,benen, billen.
                        Niet generaliseren, schatje.
                        Ik train alles.

Comment

Niet generaliseren, schatje.
                          Ik train alles.
                          i know, had het ook niet over jou. Maar over het algemeen. Zo word het bekeken door de meeste vrouwen inclusief hier op het forum. Geeft verder niet.

Comment

Nope, het voelt behoorlijk "oneerlijk".
                            Zoveel ploeteren en doorzetten en afzien (jaja eigen keus maar soms wel zwaar, toch?) en dat voor 2,5 kilo spiermassa.......als ik een vent zou zijn, zou ik zoveel meer gewonnen hebben!
                            Maar goed, juist omdat er hard voor gewerkt wordt, ben ik er toch wel blij mee, en zet het me alleen maar aan tot nog veel harder doorgaan.
                            En het verlies van vet en een strak lijf vind ik gewoon zelf heel erg mooi, dus nee, ik ben toch absoluut niet ontevreden nu, na anderhalf jaar.
                            Maar ik wil wel meer.
                            Helemaal met je eens! Keihard ploeteren, maar vervolgens resultaat gaan zien moedigt mij ook nog meer aan!
                            Ik eet regelmatig boven onderhoud, af en toe even op de rem om de boel niet uit de hand te laten lopen.

Comment

Zo word het bekeken door de meeste vrouwen inclusief hier op het forum. .
                              Ja, daar heb je wel gelijk in. Jammer vind ik dat altijd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X