Vraagje aan de vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beaudien View Post
    Nope, het voelt behoorlijk "oneerlijk".
    Zoveel ploeteren en doorzetten en afzien (jaja eigen keus maar soms wel zwaar, toch?) en dat voor 2,5 kilo spiermassa.......als ik een vent zou zijn, zou ik zoveel meer gewonnen hebben!
    Maar goed, juist omdat er hard voor gewerkt wordt, ben ik er toch wel blij mee, en zet het me alleen maar aan tot nog veel harder doorgaan.
    En het verlies van vet en een strak lijf vind ik gewoon zelf heel erg mooi, dus nee, ik ben toch absoluut niet ontevreden nu, na anderhalf jaar.
    Maar ik wil wel meer.
    Hard werken voor onze streeffysieken (*zingt* "if I were a boy" *stopt* hmmz elk voordeel heeft zijn nadeel hè )

Wat is jouw doel?

Comment

Originally posted by Pallas View Post

Wat is jouw doel?
      Lastig te zeggen, mijn doel is zo goed als zeker beyond my limits.
      Maar laat ik het zo zeggen, ik wil zoveel mogelijk defnitie, spieropbouw en groei, zonder vet aan te zetten en met zichtbare abs.
      Om te beginnen dan.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Maar laat ik het zo zeggen, ik wil zoveel mogelijk defnitie, spieropbouw en groei, zonder vet aan te zetten en met zichtbare abs.
        Om te beginnen dan.
        Die vond ik wel mooi.

Bij jou is het gewoon sacrifice. Wil jij je einddoel halen zul je bepaalde dingen moeten opgeven of het anders doen, dat zijn altijd de vervelende keuzes.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post

Bij jou is het gewoon sacrifice. Wil jij je einddoel halen zul je bepaalde dingen moeten opgeven of het anders doen, dat zijn altijd de vervelende keuzes.

Haha, Tal dan toch.
          Je stelt het nu echt te simpel. Ik leef niet alleen, ik heb ook nog dingen in het leven die ook tijd, zorg en aandacht vragen, en dat weet jij tenslotte best.
          Ik heb al veel keuzes gemaakt die best hier en daar vervelend waren, maar tja, in sommige dingen heb ik een grens, dat kan niet anders met een gezin en een baan.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Haha, Tal dan toch.
            Je stelt het nu echt te simpel. Ik leef niet alleen, ik heb ook nog dingen in het leven die ook tijd, zorg en aandacht vragen, en dat weet jij tenslotte best.
            Ik heb al veel keuzes gemaakt die best hier en daar vervelend waren, maar tja, in sommige dingen heb ik een grens, dat kan niet anders met een gezin en een baan.
            Wat jij nu zegt, dat bedoelde ik he XD. Soms kan je de dingen niet opgeven waardoor je doel op langere termijn behaald word of je genoegen moet nemen met een minder doel.

Comment

Sjeeee geef jij niet eens je gezin op voor je einddoel? Tssss watje
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                Sjeeee geef jij niet eens je gezin op voor je einddoel? Tssss watje

ja, lullig he....dan zie je maar weer dat ik er niets voor over heb.

@Tal, ik begrijp wat je bedoelt, hoor. We bedoelen waarschijnlijk dus gewoon hetzelfde, haha.

Comment

Om te beginnen dan.
                  Met zo'n mooie, droge rug heb je geen zichtbare abs? Oh boy ik geloof dat ik ook mijn doelen moet bijstellen. Maak ik er dromen van .

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Met zo'n mooie, droge rug heb je geen zichtbare abs?
                    Je ziet ze wel, maar nog niet genoeg naar mijn zin.

Comment

Obsessed

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                        Obsessed
                        Ja, dat is gewoon best een beetje waar.
                        Anderhalf jaar geleden had ik een moord gedaan voor een lijf zoals ik nu heb maar je verlegt gewoon elke keer je grens.

Comment

Anderhalf jaar geleden had ik een moord gedaan voor een lijf zoals ik nu heb maar je verlegt gewoon elke keer je grens.
                          Dat is zo waar! Mensen in mijn omgeving maken nog wel eens opmerkingen dat ik denk... over wie hebben ze het, slank, er staat zeker iemand achter mij? Het is gelukkig mijn lijf en ik mag het verbouwen zoals ik wil tot IK tevreden ben .

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            ahaha is dat zo :P

Vrouwen zijn in dit geval gewoon te vergelijken met de beachboys. Die willen hun buik ook optimaal hebben. Dat hun achterkant schouders achterloopt of niet echt mooi uitkomen boeit ze niet. Dat de kuiten er niet groter/gespierder uitzien maakt ook uit niet. Buik,benen, billen.
                            Buik/benen/billen is iig waar ik op let bij een vrouw

Boeit mij geen reet of haar rug 'gespierd' is of haar schouders mooi rond zijn...
                            Als buik/benen en billen goed zijn ga ik er ook vanuit dat de rest ook wel redelijk OK is, voor mij boeit het geen reet of de rest achterloopt.. Als haar billen en benen/buik maar voorlopen

Bij een man is dat ook niet anders dan bij de vrouw, wat heeft een vrouw aan een man met grote benen? De meeste geilen op de buik/schouders/armen en mischien ook een beetje borst.... (oh praat ik nu teveel over mezelf? Laat de zomer maar komen!! Dan krijgt ze ook een paar wheels of steel er gratis bij)
                            Last edited by gain is pain; 25-02-2012, 19:11.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Gatsie n man met gespierde armen maar n kippenborst... No thanx
                              Jullie vergeten dat vrouwen ook moeite doen voor de armen ivm flubberflapjes

Comment

Das waar. Ik zit ver onder mn oude streefgewicht en t is nog niet goed.
                                En soms voel ik me gewoon vadsig whaha
                                Pfff vrouwen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X