Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ligt eraan hoeveel eieren je neemt per dag, en hoeveel dagen je eieren neemt, ff simpel reken sommetje
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
owh vertel? Heb je dat in de wandelgangen gehoord of heb je het onderzocht?
lol dat was maar een geintje hoor. Ik zou voor mezelf niet zoveel eieren achteroverr krijgen dagdagelijks. Dus dat was maar een persoonlijke opinie over het feit.
was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
soms heb ik weken dat ik 30-40 eitjes per week eet. dan heb ik weken dat ik met een doosje van 10 een week volhoud. ik koop eieren hier bij de turkse winkel op de hoek. 30 eitjes voor 2 euro 50 cent. (maar die AH grote polder eieren zullen ook een 5g zwaarder zijn).
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment