Alcohol en trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alcohol en trainen

Hallo allemaal, ik ben Sean...

En ik heb een vraagje aan jullie allemaal. Is alcohol slecht voor je...? Want ik drink graag 8 á 10 pilsjes op mijn vrije dinsdagmiddag als ik alleen thuis ben, maar ik vraag me af of dat erg slecht is. Zeker omdat ik dan een paar uurtjes later ga trainen.... Ik heb ergens gelezen dat wanneer je alcohol samen met grapefruit eet, je het sneller afbreekt...

Dus, mensen, is het verstandig om niet meer te drinken dan...? Want ik vind het eigenlijk wel erg lekker, en het lucht altijd wel op als ik terug kom van school... Dankjewel...

Serieuze antwoorden graag... Haters haat ik...
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Maakt niet veel uit.

Maar op die vrije middag, is dan ook je moeder weg?

Comment

hey sean stop een dildo in je kont zou ik zeggen
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik zou sowieso niet voor bier gaan, maar vodka! Daar is mijn bench flink mee omhoog geschoten

Comment

Sean.......................Whahahahaha!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by kojak View Post

Die ligt vast wel ergens in een nachtkasje verstopt.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
              Want ik drink graag 8 á 10 pilsjes op mijn vrije dinsdagmiddag als ik alleen thuis ben, maar ik vraag me af of dat erg slecht is. Zeker omdat ik dan een paar uurtjes later ga trainen....
              Een pilsje tot daaraan toe maar 8 a 10 en daarna gaan trainen? Deze vraag had ik eerlijk gezegd niet van jou verwacht, Sean.

Oh wacht, je bent aan het trollen.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Sticky please!

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik zou gewoon voor tequila gaan is beter, zal je ook meer pomp van krijgen
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

OMG Sean whahhaha
                    je moet het wel in combinatie met frietjes doen, dan neem je het beter op
                    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Een pilsje tot daaraan toe maar 8 a 10 en daarna gaan trainen? Deze vraag had ik eerlijk gezegd niet van jou verwacht, Sean.

Oh wacht, je bent aan het trollen.
                      Damn, van jou had wel verwacht dat je me door zou hebben. Ik had al bijna gevraagd of je de troll aan het trollen was. :')

En aan de rest; ik ben volgens mij iets te bekend hier om mijn nuchterheid (pun intended) om fatsoendelijk te kunnen trollen. :briggin:

Comment

Nou Sean ik zou zeggen lees even dit topic door op netdoctor.co.uk erg handig om te weten en vooral omdat je je test gaat verhogen onder het trainen en dat je dat dan kwijt moet. Natuurlijk is dat dan na school ook meteen een uitlaatpijp.

speciaal voor Sean, die lieve meneer
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Post van het jaar. Hulde!

De suggestie om na het nuttigen van 8-10 pilsjes te gaan trainen is eigenlijk nóg hilarischer.
                          SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Comment

Originally posted by X026 View Post
                            De suggestie om na het nuttigen van 8-10 pilsjes te gaan trainen is eigenlijk nóg hilarischer.
                            Geloof het of niet, maar ik heb vroeger (lang, lang geleden) serieus een keer getraind toen ik aangeschoten was. En guess what. Mijn push-up pr werd met 4 reps van 34 naar 38 verhoogd.

Comment

Drink wijn, zitten meer eiwitten in :d

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X