Brinta in blender

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta in blender

Hallo,

Ik doe nu elke morgen brinta en melk in de blender en dan mix ik het, omdat ik het niet gemixt niet goed weg krijg door al die stukjes die er in zitten.

Maar ik vroeg me dus af of je hiermee de voedings-stoffen kapot maakt en je dus uiteindelijk minder kcal etc. er aan over houdt?

Nee, je vergroot enkel het oppervlak van je voedsel. Dit doe je feitelijk ook wanneer je je eten kauwt in je mond, waardoor enzymen je voedsel beter kunnen verteren.

Misschien dat je hooguit minder kcal verbrandt, omdat je minder hoeft te kauwen, maar anders zou ik niks kunnen bedenken, haha.
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by FitCH View Post
      Hallo,

Maar ik vroeg me dus af of je hiermee de voedings-stoffen kapot maakt en je dus uiteindelijk minder kcal etc. er aan over houdt?

dit zou ideaal zijn voor mensen die willen afvallen! alles in de blender en je houd minder Kcal over op de zelfde hoeveelheid voedsel ik ga daar denk eens op cutten:P

maar even sirieuz. uiteraard blijven de voedingswaarde het zelfde, er verdwijnt niks in je blender.

Comment

Originally posted by thijmen1993 View Post
        dit zou ideaal zijn voor mensen die willen afvallen! alles in de blender en je houd minder Kcal over op de zelfde hoeveelheid voedsel ik ga daar denk eens op cutten:P

maar even sirieuz. uiteraard blijven de voedingswaarde het zelfde, er verdwijnt niks in je blender.
        Oh oke bedankt voor jullie antwoorden !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X