Hee! Mensen kom hier !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hee! Mensen kom hier !!

Ik heb een voedingschema gewichtsverlies. 7.00 1 glas biologische melk - 2 volkoren broden( of meergranen ) dippen in olijfolie - 1 vitamine d pil - 1 banaan. 10.00 kikkererwten(bio) - veel sla + 1 appel - 1 gegrilde kippenfilet - 1 glas melk 13.00 100 gram aardappelen - 1 scheutje appelciderazijn(bio) met 3 wortels 16.00 1 glas munt thee met 1 ontbijtkoek 19.00 rijst(bio) - 100 gram vlees (mager) met zeewier gebakken in rijstolie - 2 glazen bio melk 10.00 biogarde - 1 burito met veel sla een ei, en kippenvlees. Ik ben uitgekomen op 2.506 kcal. 206 eiwit 440 koolhydraten 213,1 vet

Originally posted by Supermocro View Post
    Ik heb een voedingschema gewichtsverlies. 7.00 1 glas biologische melk - 2 volkoren broden( of meergranen ) dippen in olijfolie - 1 vitamine d pil - 1 banaan. 10.00 kikkererwten(bio) - veel sla + 1 appel - 1 gegrilde kippenfilet - 1 glas melk 13.00 100 gram aardappelen - 1 scheutje appelciderazijn(bio) met 3 wortels 16.00 1 glas munt thee met 1 ontbijtkoek 19.00 rijst(bio) - 100 gram vlees (mager) met zeewier gebakken in rijstolie - 2 glazen bio melk 10.00 biogarde - 1 burito met veel sla een ei, en kippenvlees. Ik ben uitgekomen op 2.506 kcal. 206 eiwit 440 koolhydraten 213,1 vet
    ik zie dat je goed je best hebt gedaan om al een goed schema te maken.
    de producten die je hebt gekozen zijn over het algemeen gezond.

je weet dat:
    elke gram koolhydraten = 4 kcal
    elke gram eiwitten = 4 kcal
    elke gram vetten = 9 kcal

jij zegt dat je 2506 kcal binnenkrijgt met dit schema.
    e206 x 4 = 824kcal
    440 x 4 = 1760 kcal
    213x 9 = 1917 kcal

als ik dit optel (en het zou kloppen),
    dan zou je dus in totaal 4501 kcal binnenkrijgen met dit schema.
    ---------------------------

kontroleer dus even je schema en zorg dat je zeker weet dat alles klopt.
    het beste doe je dit als volgt:

tijd dat je maaltijd 1 eet:
    product 1: x aantal grammen (totaal kcal, eiwitten, koolhydraten, vetten)
    product 2: x aantal grammen (totaal kcal, eiwitten, koolhydraten, vetten)
    product 3: x aantal grammen (totaal kcal, eiwitten, koolhydraten, vetten)
    totaal maaltijd 1: (totaal kcal, eiwitten, koolhydraten, vetten)

ditzelfde doe je voor maaltijd 2-3-4-5 etc.
    dan tel je kcal, eiwitten, koolhydraten, vetten van maaltijd 1-5 bij elkaar op.
    en noteer je het schema totaal: totaal kcal, eiwitten, koolhydraten, vetten
    ----------------------------

als je af wilt vallen, moet je minder eten dan je verbrand.
    hoe weet je dat jij meer dan 2500 kcal verbrand?

een gemiddelde man met een normale hoeveelheid sport en beweging verbrand een 2500 kcal. de kans is dus groot, dat je niet gaat afvallen met het eten van 2500 kcal (aangezien je niet veel en hard wilt gaan trainen).

als je dus niet hard en veel wilt gaan sporten, kun je wellicht beter 2000 kcal per dag gaan eten IPV 2500 kcal.

succes
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

waarom een vitamine D pil en niet meteen een multi?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

@beau. waarschijnlijk een tijdelijke ban.....

@ supermocro, gebruik ander het excelsheet uit de sticky's.

Comment

De titel van deze post zei "Hee! Mensen kom hier!!" hier ben ik dan
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

@beaudien en anderen van wie ik Posts heb verwijderd. Kunnen jullie ontopic blijven. Of wegblijven als je niets nuttigs hebt toe te voegen.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik kom er niet uit heb de olijfolie en rijstolie geschrapt maar kan er niet uitkomen haha

Comment

Ik denk dat ik meer kcals nodig heb @ dynobet ik heb te weinig haha

Comment

@supermocro , je moet haast wel ergens een fout hebben zitten man!

Als het in een excelsheet zet die je vind bij voedingsschema in het voedingstopic kunnen we er beter naar kijken.

Of je zet je eigen producten neer met aantal gram, en het aantal Eiwit, Koolhydraat, en Vet in grammen dat je erbij krijgt.

Ben je al bezig met dit voedingsschema?
                  Make it count!
                  Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    @beaudien en anderen van wie ik Posts heb verwijderd. Kunnen jullie ontopic blijven. Of wegblijven als je niets nuttigs hebt toe te voegen.
                    10+

Ontopic:
                    Schema ziet er goed uit. niets mis mee.
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Nee ik heb geen internet thuis dus is moeilijk voor me op dit moment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X