Je lievelingsonbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BarBrother View Post
    Rofl beat boxer stop met bitchen kleine whiny little bitchtit ik ben ook turk voel je niet zo snel op je teentjes getrapt retard
    Wat kan dat mij nou schelen dat je turk bent.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Supermocro View Post
      Ooit gehoord van een multiculturele staat. Lees alles in de boeken Ik vind jou ontbikansen beetje lijken als elke ontbijt. Je zou ook toegeven dat je als vrouwzijnde niet kan koken
      Hahaha, grappig dat je de sterkste ophaler als vrouw beschouwt. Volgens mij is hij juist een oer-man

Ontopic:
      Koude spaghetti met yoghurt. Ik hou van een stevig ontbijt, omdat ik in de ochtend altijd trek als een vastende paar heb. Ik zou in de ochtend wel een grote pan met spaghetti of lasagne op kunnen, heerlijk!
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Haha nasty tgor dat er ook nog bij dat klaart de boel wel.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Ik heb het niet eens over discriminatie gehad direct heb je het over allachtoon dit allachtoon dat. wie is talal?
          Ja, omdat het bij jou daar altijd naar toe gaat.
          Als iemand tegen blocktoblock iets zegt, kom jij gelijk met "ze houden hier niet van buitenlanders", als men supermocro vervelend vindt (door zijn eigen gedrag) is het omdat hij marokkaan is, noem maar op.
          En je hebt helemaal gelijk dat ik dan altijd reageer, want echt, ik kan me daar vreselijk aan storen. In tegenstelling tot wat jij blijkbaar denkt, beoordeel ik mensen niet op hun afkomst en vind ik mensen niet al gelijk "niet leuk" omdat ze dus allochtoon zijn. Ik vind dat pas gaan meetellen als mensen zich daar zelf steeds achter gaan verschuilen en dat opgeven als reden. Dáar word ik moe van.
          Discriminatie bestaat veelal in iemands hoofd. Als supermocro in zijn eerste topic hier niet zo achterlijk had lopen doen, met zijn vreemde uitspraken en scheldpartijen, was hij me verder worst geweest. Nu is hij voor mij het prototype van een "foute Marokkaan" en zo gebeurt dat dus heel vaak.

En jij kent Talal natuurlijk best want die is hier al een hele tijd actief lid.
          En oh ja, hij is een Marokkaan overigens. Maar dat was jou niet opgevallen omdat hij zich dus heel anders gedraagt op dit gebied dan jij.

En om niet te verzanden in oeverloze discussies hierover, waarover ik dan weer op mijn kop moet krijgen terwijl jij ermee weg komt, hou ik het hier verder bij. Wil je erover doorpraten prima, maar dan via pb.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            waarover ik dan weer op mijn kop moet krijgen terwijl jij ermee weg komt
            Maar.. maar.. maar hij begon ! Hij begon, en nu krijg ik de schuld !

Wil je niet aanvallen, maar jij praat over Calimero terwijl je op deze manier hetzelfde doet ?

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
              Rofl beat boxer stop met bitchen kleine whiny little bitchtit retard
              hahah you just made my dat !
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                Maar.. maar.. maar hij begon ! Hij begon, en nu krijg ik de schuld !

Wil je niet aanvallen, maar jij praat over Calimero terwijl je op deze manier hetzelfde doet ?

Precies! En fijn dat je dat oppikt, was precies de bedoeling.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

En wat is je bedoeling daarmee dan ?

Comment

Misschien dat iemand een allochtoontje bij het ontbijt wil?

Jongens, laten we on-topic blijven.
                    createmybody.net

Comment

Mijn ontbijt nu is havermout-whey-water shake met 3 stuks fruit. Mijn lievelingsontbijt zijn toch wel wentelteefjes met vers fruit en een beetje suikerstroop! Dat zit er helaas voorlopig niet in.
                      Truthfulness is the new religion.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        En met wie wil jij dan dat beschuitje eten????
                        Originally posted by Danielle80 View Post
                        Croissantjes met chocopasta ... Of eigenlijk chocopasta met croissantjes
                        Of monster menno

klinkt best lekker.

Comment

500 gram magere kwark en 5 eitjes incl eigeel natuurlijk.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                            Wat kan dat mij nou schelen dat je turk bent.
                            Hoeft je niks te boeien maar wat ik bedoel is dat ik ook niet bij elk scheetje mijn afkomst erbij haal, je speelt jezelf veel te makkelijk in een slachtoffer rol
                            Originally posted by kojak View Post
                            hahah you just made my dat !
                            Daar ben ik voor

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                              Jij wilt gewoon niet delen, boef.
                              O ik wil best mijn rechtse hoek met je delen
                              Wanneer kom je hem halen?
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                O ik wil best mijn rechtse hoek met je delen
                                Wanneer kom je hem halen?
                                1 +

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X