Originally posted by BarBrother
View Post
Je lievelingsonbijt
Collapse
X
-
Originally posted by Supermocro View PostOoit gehoord van een multiculturele staat. Lees alles in de boeken Ik vind jou ontbikansen beetje lijken als elke ontbijt. Je zou ook toegeven dat je als vrouwzijnde niet kan koken
Ontopic:
Koude spaghetti met yoghurt. Ik hou van een stevig ontbijt, omdat ik in de ochtend altijd trek als een vastende paar heb. Ik zou in de ochtend wel een grote pan met spaghetti of lasagne op kunnen, heerlijk!I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostIk heb het niet eens over discriminatie gehad direct heb je het over allachtoon dit allachtoon dat. wie is talal?
Als iemand tegen blocktoblock iets zegt, kom jij gelijk met "ze houden hier niet van buitenlanders", als men supermocro vervelend vindt (door zijn eigen gedrag) is het omdat hij marokkaan is, noem maar op.
En je hebt helemaal gelijk dat ik dan altijd reageer, want echt, ik kan me daar vreselijk aan storen. In tegenstelling tot wat jij blijkbaar denkt, beoordeel ik mensen niet op hun afkomst en vind ik mensen niet al gelijk "niet leuk" omdat ze dus allochtoon zijn. Ik vind dat pas gaan meetellen als mensen zich daar zelf steeds achter gaan verschuilen en dat opgeven als reden. Dáar word ik moe van.
Discriminatie bestaat veelal in iemands hoofd. Als supermocro in zijn eerste topic hier niet zo achterlijk had lopen doen, met zijn vreemde uitspraken en scheldpartijen, was hij me verder worst geweest. Nu is hij voor mij het prototype van een "foute Marokkaan" en zo gebeurt dat dus heel vaak.
En jij kent Talal natuurlijk best want die is hier al een hele tijd actief lid.
En oh ja, hij is een Marokkaan overigens. Maar dat was jou niet opgevallen omdat hij zich dus heel anders gedraagt op dit gebied dan jij.
En om niet te verzanden in oeverloze discussies hierover, waarover ik dan weer op mijn kop moet krijgen terwijl jij ermee weg komt, hou ik het hier verder bij. Wil je erover doorpraten prima, maar dan via pb."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Swekie View PostMaar.. maar.. maar hij begon ! Hij begon, en nu krijg ik de schuld !
Wil je niet aanvallen, maar jij praat over Calimero terwijl je op deze manier hetzelfde doet ?
Precies! En fijn dat je dat oppikt, was precies de bedoeling."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostWat kan dat mij nou schelen dat je turk bent.
Originally posted by kojak View Posthahah you just made my dat !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...8 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: