Mijn voedingsschema, advies gevraagd.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema, advies gevraagd.

Hallo,

Ik heb net dit voedingsschema gemaakt, wat ik nu al dagelijks eet, komt al een beetje hierbij in de buurt.

Man, 1,84meter, 67 kilo, weet niet hoeveel procent vet, calculor gaf 18,7 procent aan, maar ben totaal niet vet. Ik train 3x per week full-body, maar ga overstappen naar 4x per week per spiergroep.

Graag zou ik wat verbeterpunten/advies over mijn schema willen horen.

Danku
    Attached Files

Pffff snickers? extran? 40+ kaas? cornflakes?
    Je moet de stickies lezen!
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

curry van Devos Lemmens klinkt ook wel lekker
      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

meen je dit serieus!!??
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik ben net nieuw hier. Tips zijn altijd welkom.

Comment

1,84 en 67 kilo is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg licht kerel. Dat is veel te weinig voor je lengte. Zit bijna tegen ondervoeding aan. Ik raad je aan om eerst flink te gaan bulken en minimaal op de 84 te komen. Ik ben afgelopen maand van 84 naar 89 gegaan.

Comment

Ik ben sinds vorige week 17. Dat maakt denk ik ook wel verschil.

Comment

1,84 en 67 kilo kan opzich wel hoor, niet tegen ondergewicht aan maar wel aan de dunne kant.

Maar moeten we deze post en dit schema serieus nemen? Denk het niet toch? Snicker/extran en ook gewoon om half 10 tostis eten..

Comment

Als dat is wat je gemiddeld eet op het moment vind ik dat gewicht knap :P.
                  en als je van 67kg 19% vet bent blijft er heel weinig massa over op jou lengte.

De reden dat je geen tips krijgt is omdat er simpelweg te veel fout is. Lees eerst de stickies, maak ene fatosenlijk schema, stel je doel duidelijk op, en vraag dan voor tips.. mkay?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X