Voedingschema (Serieus hulp nodig)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema (Serieus hulp nodig)

Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht hebben kunnen zien in het forum gedeelte ''Voorstellen'' ben ik net nieuw hier letterlijk en figuurlijk. Mijn droom is ooit om een ''ziek'' fysiek te behalen, nou heb je daar natuurlijke ook de juiste voeding voor nodig, vandaar dat ik hier mijn voedingsschema drop om te kijken of ik hiermee van start kan, graag zou ik tips willen een aanvullingen, helemaal afkraken mag ook, graag zelfs indien nodig.

Ik ben:
    1.98 Lang
    75KG Licht
    19 Jaar oud

7:00 30gram whey perfection shake
    7:20 1 kom brinta / + 1 appel

9:00 4 sneetjes met kipfilet

12:30 4 sneetjes met calve pindakaas + 1 appel

16:00 30gram whey perfection shake / 4 sneetjes met kipfilet

17:00 10 minuten voor training 1 banaan

17:15 - 18:30 trainen , dan om 19:15 thuis.

19:15 30gram whey perfection shake + avond eten wat de potschaft.

21:00 250 gram kwark.

(Nou ben ik ook van plan tonijn in water blik te kopen) waar kan ik die het beste opeten?)
    (En ik eet ook veel ontbijtkoek met kaas erop kan ik dat ook er ergens tussen doen?)

En is dit een beetje een ''redelijk'' voedingspatroon om als ''ectomorph'' mee te beginnen.

In afwachting op jullie reacties, bij voorbaat dank.

Mvg, Mike
    Last edited by Shredded92; 13-03-2012, 13:12.

Niemand tips?

Comment

Originally posted by Shredded92 View Post
      Niemand tips?
      Geduld!

Maar ik kan zo moeilijk zien of je zo aan je behoefte komt. Het ziet er vrij solid uit verder. De productkeuzes zijn redelijk. al ben ik geen fan van zoveel brood omdat het mij een bloat en een opgeblazen gevoel geeft. Ontbijtkoek met kaas past hier niet bij..

Ik zou na je avondeten gewoon dat blik tonijn opbikken (met olie! is beter. vetten kan je goed gebruiken voor het slapen gaan)

en ik zou de kwark verhogen naar 500 gram. gewoon een hele bak.

En hoeveel kipfilet doe je? je kan er rustig van uit gaan dat je een pak kipfilet (150 gram) per maaltijd moet eten.. 1 plakje per boterham zet geen zoden aan de dijk..

Appels uit je normale maaltijden en lekker tegen het einde van je training pakken dat je nog net ff die laatste oefeningen eruit kan persen.

En ik snap niet waarom je die whey shake bij je kipfilet pakt als je hem beter bij je pindakaas kan doen omdat het amino profiel van pindakaas lang niet zo gunstig is als die van kipfilet..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
        Geduld!

Maar ik kan zo moeilijk zien of je zo aan je behoefte komt. Het ziet er vrij solid uit verder. De productkeuzes zijn redelijk. al ben ik geen fan van zoveel brood omdat het mij een bloat en een opgeblazen gevoel geeft. Ontbijtkoek met kaas past hier niet bij..

Ik zou na je avondeten gewoon dat blik tonijn opbikken (met olie! is beter. vetten kan je goed gebruiken voor het slapen gaan)

en ik zou de kwark verhogen naar 500 gram. gewoon een hele bak.

En hoeveel kipfilet doe je? je kan er rustig van uit gaan dat je een pak kipfilet (150 gram) per maaltijd moet eten.. 1 plakje per boterham zet geen zoden aan de dijk..

Appels uit je normale maaltijden en lekker tegen het einde van je training pakken dat je nog net ff die laatste oefeningen eruit kan persen.

En ik snap niet waarom je die whey shake bij je kipfilet pakt als je hem beter bij je pindakaas kan doen omdat het amino profiel van pindakaas lang niet zo gunstig is als die van kipfilet..
        Bedankt voor de tips man! Echt waardeer ik , ik zal het even aanpassen en zal inderdaad even een excel maken.

Comment

Iemand nog tips?

Comment

Originally posted by Shredded92 View Post
            Iemand nog tips?
            Zet wat je tot nu toe hebt even in de excel sheet die je hier kunt vinden.
            Post die hier en dan kunnen we je verder helpen.

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
              Zet wat je tot nu toe hebt even in de excel sheet die je hier kunt vinden.
              Post die hier en dan kunnen we je verder helpen.
              Sorry heb het verkeerde topic gepumpt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X