Hallo allemaal,
Zoals jullie wellicht hebben kunnen zien in het forum gedeelte ''Voorstellen'' ben ik net nieuw hier letterlijk en figuurlijk. Mijn droom is ooit om een ''ziek'' fysiek te behalen, nou heb je daar natuurlijke ook de juiste voeding voor nodig, vandaar dat ik hier mijn voedingsschema drop om te kijken of ik hiermee van start kan, graag zou ik tips willen een aanvullingen, helemaal afkraken mag ook, graag zelfs indien nodig.
Ik ben:
1.98 Lang
75KG Licht
19 Jaar oud
7:00 30gram whey perfection shake
7:20 1 kom brinta / + 1 appel
9:00 4 sneetjes met kipfilet
12:30 4 sneetjes met calve pindakaas + 1 appel
16:00 30gram whey perfection shake / 4 sneetjes met kipfilet
17:00 10 minuten voor training 1 banaan
17:15 - 18:30 trainen , dan om 19:15 thuis.
19:15 30gram whey perfection shake + avond eten wat de potschaft.
21:00 250 gram kwark.
(Nou ben ik ook van plan tonijn in water blik te kopen) waar kan ik die het beste opeten?)
(En ik eet ook veel ontbijtkoek met kaas erop kan ik dat ook er ergens tussen doen?)
En is dit een beetje een ''redelijk'' voedingspatroon om als ''ectomorph'' mee te beginnen.
In afwachting op jullie reacties, bij voorbaat dank.
Mvg, Mike
Zoals jullie wellicht hebben kunnen zien in het forum gedeelte ''Voorstellen'' ben ik net nieuw hier letterlijk en figuurlijk. Mijn droom is ooit om een ''ziek'' fysiek te behalen, nou heb je daar natuurlijke ook de juiste voeding voor nodig, vandaar dat ik hier mijn voedingsschema drop om te kijken of ik hiermee van start kan, graag zou ik tips willen een aanvullingen, helemaal afkraken mag ook, graag zelfs indien nodig.
Ik ben:
1.98 Lang
75KG Licht
19 Jaar oud
7:00 30gram whey perfection shake
7:20 1 kom brinta / + 1 appel
9:00 4 sneetjes met kipfilet
12:30 4 sneetjes met calve pindakaas + 1 appel
16:00 30gram whey perfection shake / 4 sneetjes met kipfilet
17:00 10 minuten voor training 1 banaan
17:15 - 18:30 trainen , dan om 19:15 thuis.
19:15 30gram whey perfection shake + avond eten wat de potschaft.
21:00 250 gram kwark.
(Nou ben ik ook van plan tonijn in water blik te kopen) waar kan ik die het beste opeten?)
(En ik eet ook veel ontbijtkoek met kaas erop kan ik dat ook er ergens tussen doen?)
En is dit een beetje een ''redelijk'' voedingspatroon om als ''ectomorph'' mee te beginnen.
In afwachting op jullie reacties, bij voorbaat dank.
Mvg, Mike
Comment