Eerste voedingsschema!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste voedingsschema!

Hallo allemaal ik heb vandaag dit voedingsschema gemaakt:voedingsschema Derek.xls

Zouden jullie ernaar kunnen kijken en verbeteringen kunnen geven als dit nodig is? alvast bedankt!

trouwens dit is een cutschema omdat ik er graag wat vetjes af wil

Comment

Mensen??

Comment

Hulp aub

Comment

Kaas er uit ! In de cut kan kaas echt niet. Vervangen voor kip, vis of pindakaas.
          Als je de kaas er uit haalt zul je zien dat je te laag in je vetten komt. Voeg wat vette vis of noten toe om je vetten zo rond de 100gram te krijgen.
          Na de training een whey shake toevoegen.

Eventueel het ontbijt vervangen voor brinta met melk en een schepje whey.

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
            Kaas er uit ! In de cut kan kaas echt niet. Vervangen voor kip, vis of pindakaas.
            Als je de kaas er uit haalt zul je zien dat je te laag in je vetten komt. Voeg wat vette vis of noten toe om je vetten zo rond de 100gram te krijgen.
            Na de training een whey shake toevoegen.

Eventueel het ontbijt vervangen voor brinta met melk en een schepje whey.
            Oke bedankt zou het gelijk veranderen, en aan welke noten moet ik denken? Walnoten cashewnoten?

Comment

Originally posted by Kingston16 View Post
              Oke bedankt zou het gelijk veranderen, en aan welke noten moet ik denken? Walnoten cashewnoten?
              Pinda's walnoten cashews maakt niet zo veel uit. Als ze maar ongezouten zijn !

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
                Pinda's walnoten cashews maakt niet zo veel uit. Als ze maar ongezouten zijn !
                oke ik heb mn schema aangepast, de leeg gelaten vakjes in ochtend middag en savonds bij eten moeten shakes voorstellen omdat die niet tussen de lijst stonden, hier nog een keer mijn schema:
                Attached Files

Comment

je zij trouwens vetten rond de 100g moet ik dit aanpassen in verhouding met het brood?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X