voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema

heey allemaal,

Ik ben begonnen met fitnessen en heb vanafond een voedingsschema gemaakt.
    Ik ben best wel een noob met sulk soort dingen dus zouden jullie hem kunnen nakijken? en eventueel aanpassingen geven?

Ik ga 3x per week naar de sportschool en basketbal ook 3x in de week. ( dit stopt bijna want seizoen loopt af ) ik ben 1,92 weeg 62 kilo en volgens mij heb ik een vetpercentage van 8,2%. (weet niet x gemeten met meetlint maar niet nauwkurig denk ik ) Mijn geslacht is overigens man. Ik fitness met mijn broer en een vriend en die zeggen dat ik moet bulken omdat ik meer spiermassa moet ontwikkelen. Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben en dat jullie hem even kunnen bekijken.

P.S. ik hoop dat de bijlage gelukt is ben nieuw en weet niet echt hoe alles werkt
    Attached Files

Originally posted by nvidia View Post
    heey allemaal,

Ik ben begonnen met fitnessen en heb vanafond een voedingsschema gemaakt.
    Ik ben best wel een noob met sulk soort dingen dus zouden jullie hem kunnen nakijken? en eventueel aanpassingen geven?

Ik ga 3x per week naar de sportschool en basketbal ook 3x in de week. ( dit stopt bijna want seizoen loopt af ) ik ben 1,92 weeg 62 kilo en volgens mij heb ik een vetpercentage van 8,2%. (weet niet x gemeten met meetlint maar niet nauwkurig denk ik ) Mijn geslacht is overigens man. Ik fitness met mijn broer en een vriend en die zeggen dat ik moet bulken omdat ik meer spiermassa moet ontwikkelen. Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben en dat jullie hem even kunnen bekijken.

P.S. ik hoop dat de bijlage gelukt is ben nieuw en weet niet echt hoe alles werkt
    Tosti weg
    Volle yoghurt weg
    Wit brood weg

Neem 's morgens eiwitten in de zin van magere kwark met banaan er doorheen ofzo voor de smaak. Hierdoor zorg je ervoor dat je lichaam niet spieren blijft afbouwen.

Volkoren brood ipv wit brood is beter. Genoeg eieren, kip, groenten eten en 6/7x per dag.

Comment

Originally posted by goldsgym View Post
      Tosti weg
      Volle yoghurt weg
      Wit brood weg

Neem 's morgens eiwitten in de zin van magere kwark met banaan er doorheen ofzo voor de smaak. Hierdoor zorg je ervoor dat je lichaam niet spieren blijft afbouwen.

Volkoren brood ipv wit brood is beter. Genoeg eieren, kip, groenten eten en 6/7x per dag.
      waarom moeten de tosties weg? ze geven me dat beetje extra fet dat ik wel nodig heb, ook geven ze best veel koolhydraten en wat eiwitten.

smorgens kwark eten ik heb gelezen dat dit trage eiwitten zijn en dat je die beter niet als ontbijt kunt nemen en heb om half 12 ook al kwark.

wit brood wil ik wel vervangen voor bruinbrood ofzo als dat gezonder is, volkoren heb ik het niet zo mee.

Comment

Volgens mij is er niks mis met een volkoren tosti zo af en toe
        All time PRs: 195/135/232,5
        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

waarom moeten de tosties weg? ze geven me dat beetje extra fet dat ik wel nodig heb, ook geven ze best veel koolhydraten en wat eiwitten.

smorgens kwark eten ik heb gelezen dat dit trage eiwitten zijn en dat je die beter niet als ontbijt kunt nemen en heb om half 12 ook al kwark.

wit brood wil ik wel vervangen voor bruinbrood ofzo als dat gezonder is, volkoren heb ik het niet zo mee.
          als je je tosti maakt met volkoren brood is goed te eten, geen probleem.

Als je flink wil bulken, liter yoghurt en een liter melk per dag drinken. halfvolle en magere varianten pakken.
          Eet eieren bij je ontbijtje, 3stuks en een flinke bak brinta met melk.
          Voorlopig ook veel rundvlees eten, rundergehakt is prima om te bouwen. af en toe afwisselen met kip en vis.

enz enz enz. en minimaal 6 maaltijden per dag eten.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

oke tnx dan weet ik dat ik goed onderweg ben, ik eet tussen 10 en 11 in de trein naar school 4 broodjes met 2 eieren. ontbijt eet ik 300 ml joghurt + ontbijt dingen misschien kan dit wel anar wat meer maar ik krijg nu ongeveer 200 eiwitten is dit niet te veel?

Comment

oke tnx dan weet ik dat ik goed onderweg ben, ik eet tussen 10 en 11 in de trein naar school 4 broodjes met 2 eieren. ontbijt eet ik 300 ml joghurt + ontbijt dingen misschien kan dit wel anar wat meer maar ik krijg nu ongeveer 200 eiwitten is dit niet te veel?

nee hoor 200 is niet teveel. Als je problemen hebt met je nieren dan kan het snel teveel zijn, maar anders niet. Eiwitten heb je hard nodig om te herstellen en te bouwen.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X