voedinschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedinschema

Dames en Heren tijdje terug ook gevraagd om hulp enzo om een voedings schema in elkaar te zetten, nu heb ik er een gemaakt. Ik zou hem wel eens aan jullie willen laten zien. En vragen wat jullie er van vinden. Qua voeding & supplementen.

Groetjes jeff
    Attached Files

Originally posted by nofearnl View Post
    Dames en Heren tijdje terug ook gevraagd om hulp enzo om een voedings schema in elkaar te zetten, nu heb ik er een gemaakt. Ik zou hem wel eens aan jullie willen laten zien. En vragen wat jullie er van vinden. Qua voeding & supplementen.

Groetjes jeff
    Voor t slapen gaan 500gr magere kwark plus die edostin ofzo op nuchtere maag? klopt niet helemaal of lees ik het verkeerd:P

Comment

Originally posted by goldsgym View Post
      Voor t slapen gaan 500gr magere kwark plus die edostin ofzo op nuchtere maag? klopt niet helemaal of lees ik het verkeerd:P

Je hebt het goed gelezen hahaha, domme fout! thanks maar.... vind je het wat ? tis om af te vallen en wat spieren te maken ( vet weg spier erbij! )

Comment

valt me op dat je te weinig vetten neemt en dus ook geen eigeel...Want?
        Te laag in vetten betekent direct te laag testosteronaanmaak.
        Kan je proberen te compenseren met supps, maar werken ws niet echt. Dus gewoon hele eieren eten en zorgen dat je genoeg vetten binnen krijgt.
        Voor de training bij je voeding niet erg weinig KH gaan eten, maar ruim nemen, je wil veel energie hebben tjdens de training.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          valt me op dat je te weinig vetten neemt en dus ook geen eigeel...Want?
          Te laag in vetten betekent direct te laag testosteronaanmaak.
          Kan je proberen te compenseren met supps, maar werken ws niet echt. Dus gewoon hele eieren eten en zorgen dat je genoeg vetten binnen krijgt.
          Voor de training bij je voeding niet erg weinig KH gaan eten, maar ruim nemen, je wil veel energie hebben tijdens de training.
          oke hele eieren, en waarom wil je hele eieren eten dan? als je juist wilt afvallen moet je toch juist zo weinig mogelijk koolhydraten eten ? ok ik gaat dat even op een lijstje zetten, zijn de supplementen die ik neem oke?

bedankt

Comment

Hele eieren voor de vetten en cholesterol waar je testosteron van gemaakt wordt.
            KH wel wat verminderen maar op de juiste momenten. Als je te weinig KH eet voor de training dan ga je spiereiwitten verbranden. Je wordt dan erg snel erg katabool en breek je spiermassa af ipv vet.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Hele eieren voor de vetten en cholesterol waar je testosteron van gemaakt wordt.
              KH wel wat verminderen maar op de juiste momenten. Als je te weinig KH eet voor de training dan ga je spiereiwitten verbranden. Je wordt dan erg snel erg katabool en breek je spiermassa af ipv vet.
              dat wil ik juist niet, dan neem ik KH op de goede momenten wat meer in! thanks voor de tip. En Qua supplementen? daar hoor ik niemand over ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X