eten @ werk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eten @ werk

hallow iedereeen,

sinds gistere ben ik ergens anders gestart met werken.
    nu zit ik hier met een probleem ,, wij hebben om de 4u pas pauze.
    en tijdens het werken mogen we alleen drinken meenemen.
    nu dacht ik gewoon een shake mee te nemen en deze dan te drinke , maar thuis heb ik alleen isolaat en casseine staan ,, welke zoude jullie aanraden ? of gewoon beter een mix bestelle ? wat mij de beste optie lijkt.
    of iemand nog andere oplossinge ? dan hoor ik die graag

grtzzz

Mocht bij mij ook alleen maar drinken meenemen, voorlopig werk ik hier al bijna een jaar en sindsdien altijd al 3x per dag bakje rijst met kip meegenomen , probeer brinta of havermout anders, of snel tussendoor boterham ofso
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by gangsta View Post
      hallow iedereeen,

sinds gistere ben ik ergens anders gestart met werken.
      nu zit ik hier met een probleem ,, wij hebben om de 4u pas pauze.
      en tijdens het werken mogen we alleen drinken meenemen.
      nu dacht ik gewoon een shake mee te nemen en deze dan te drinke , maar thuis heb ik alleen isolaat en casseine staan ,, welke zoude jullie aanraden ? of gewoon beter een mix bestelle ? wat mij de beste optie lijkt.
      of iemand nog andere oplossinge ? dan hoor ik die graag

grtzzz
      Casseine, je wilt immers complexe eiwitten binnekrijgen, en gooi er dan wat brinta doorheen
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Gewoon zelf je mix maken van de casseïne en isolaat dan maar? Schep maizena of een paar lepels brinta er bij in en gaan. Je neemt toch voor het slapen ook wel een mix van beiden?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
          Casseine, je wilt immers complexe eiwitten binnekrijgen, en gooi er dan wat brinta doorheen
          complexe eiwitten?

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Gewoon zelf je mix maken van de casseïne en isolaat dan maar? Schep maizena of een paar lepels brinta er bij in en gaan. Je neemt toch voor het slapen ook wel een mix van beiden?
            jep da doe ik voor het slapen.
            en hoeveel g brinta zou je hier dan bij doen ? word dit dan geen dikke harde klonter ?

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
              Mocht bij mij ook alleen maar drinken meenemen, voorlopig werk ik hier al bijna een jaar en sindsdien altijd al 3x per dag bakje rijst met kip meegenomen , probeer brinta of havermout anders, of snel tussendoor boterham ofso
              ja op mijn werk gaan ze er echt ni mee lache als ik de werkhal binnekom met me kip ze kijke al raar als ik smiddags daar sta met me kip en rijst en me lekkere worteltjes ofzo erbij

Comment

complexe eiwitten?
                langzame eiwitten dan

Comment

ja op mijn werk gaan ze er echt ni mee lache als ik de werkhal binnekom met me kip ze kijke al raar als ik smiddags daar sta met me kip en rijst en me lekkere worteltjes ofzo erbij
                  En al deden ze het wel, je moet maar zo denken jij word er dalijk breder door (mits je het goed doet) en dan vragen hun van ja hoe doe je dat, ja door me wortels met kip.

Bij mij deden ze ook gewoon raar in het begin maar trok ik me niks van aan
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

jep da doe ik voor het slapen.
                    en hoeveel g brinta zou je hier dan bij doen ? word dit dan geen dikke harde klonter ?
                    paar eetlepels brinta er in gooien meer niet. en pas mixen met water als je het gaat drinken.
                    Dus 2 bakjes meenemen met droge mix van eiwitten en brinta en dan in je shakebeker gooien op het werk, shaken en opdrinken.

Dikke klonter wordt het alleen bij de figuren die er gewoon te weinig water of melk in gooien..........

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                      langzame eiwitten dan

hahah toppie !

Comment

hahah toppie !

Comment

Wat dacht je van neem gewoon je boterham mee inplaats van al die shakes.
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Op school zijn ze het blijkbaar al gewoon van me dat ik om 10u at. Ik mocht tijdens het examen eten.
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X