Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vraagje... ik heb net een voedingsschema opgesteld waarbij ik om te bulken 3200 Kcal zou moeten binnen krijgen. Nu kom ik bij koolhydraten 55% op 1760Kcal (440gr) , vet 15% op 480Kcal (53gr) en eiwitten 30% 960Kcal (240gr) op zich lukt dit me om door middel van men gezonde voeding in te vullen hierop te komen MAAR... op verschillende schema's zie ik het zelfde maar nemen ze voor eiwitten 2x hun vetvrije massa. Nu als ik dit zou doen kom ik aan 130gr eiwitten en dus 520Kcal???? waar blijven die andere 440Kcal dan die ik volgens de 30% eiwitten zou moete nemen???? help :s

Comment

Originally posted by Kroezel View Post
      vraagje... ik heb net een voedingsschema opgesteld waarbij ik om te bulken 3200 Kcal zou moeten binnen krijgen. Nu kom ik bij koolhydraten 55% op 1760Kcal (440gr) , vet 15% op 480Kcal (53gr) en eiwitten 30% 960Kcal (240gr) op zich lukt dit me om door middel van men gezonde voeding in te vullen hierop te komen MAAR... op verschillende schema's zie ik het zelfde maar nemen ze voor eiwitten 2x hun vetvrije massa. Nu als ik dit zou doen kom ik aan 130gr eiwitten en dus 520Kcal???? waar blijven die andere 440Kcal dan die ik volgens de 30% eiwitten zou moete nemen???? help :s
      Welkom, stel jezelf eerst maar eens voor in het juiste gedeelte van het forum.
      Maargoed om ff snel op je vraag antwoord te geven:
      Die percentage's zijn achterhaad, hou je aan de volgende richtlijen:
      ewitten 2 a 2,5x lichaamsgewicht in grammen. Dus weeg je 100kg dan neem je 200a250gr.
      vetten pak je om en nabij de 100 gram. Let op goede vetten !
      de rest vul je aan met carbs

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
        Welkom, stel jezelf eerst maar eens voor in het juiste gedeelte van het forum.
        Maargoed om ff snel op je vraag antwoord te geven:
        Die percentage's zijn achterhaad, hou je aan de volgende richtlijen:
        ewitten 2 a 2,5x lichaamsgewicht in grammen. Dus weeg je 100kg dan neem je 200a250gr.
        vetten pak je om en nabij de 100 gram. Let op goede vetten !
        de rest vul je aan met carbs
        dus percentages moet ik geen rekening mee houden? want dan gaan men eiwitten wel flink omlaag EN koolhydraten een pak omhoog .... En 1gr vet per lichaamsgewicht dan ? is dit niet wat veel?

Comment

dus percentages moet ik geen rekening mee houden? want dan gaan men eiwitten wel flink omlaag EN koolhydraten een pak omhoog .... En 1gr vet per lichaamsgewicht dan ? is dit niet wat veel?
          Nee je hebt die vetten nodig om te kunnen groeien !

Maar maak ff een eigen topic aan, je bent namenlijk iemand anders zijn topic aant kapen.
          Upload in dat topic ff je voedingsschema en dan word je vast geholpen.

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
            Nee je hebt die vetten nodig om te kunnen groeien !

Maar maak ff een eigen topic aan, je bent namenlijk iemand anders zijn topic aant kapen.
            Upload in dat topic ff je voedingsschema en dan word je vast geholpen.
            bedankt. weet wel niet hoe je dat doet maar zal eens proberen

Comment

bedankt. weet wel niet hoe je dat doet maar zal eens proberen
              ok gelukt denk ik ... nog snel ff een vraagje is het aantal gram eiwitten met shakes bij ?

Comment

ok gelukt denk ik ... nog snel ff een vraagje is het aantal gram eiwitten met shakes bij ?
                Eiwitten zijn goed voor je gezichtsvermogen, zodat je hebt kunnen lezen dat het niet word gewaardeerd als je een ander zijn topic overneemt.........

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                  Eiwitten zijn goed voor je gezichtsvermogen, zodat je hebt kunnen lezen dat het niet word gewaardeerd als je een ander zijn topic overneemt.........
                  mongol

Comment

Kroezel, geen probleem dat je in dit topic over het zelfde probleem praat voor mij, maar leer jezelf aan een eigen topic aan te maken tenzij er sticky's over zijn, lees jezelf eerst even goed in voor je vragen begint te stellen.

Als je mensen uit gaat maken voor mongol ben je hier aan het verkeerde adres en ga je maar lekker zelf een voedingsschematje in elkaar zetten waar je geen reet mee opschiet.

Beetje respect tonen en je zult het ook terugkrijgen.

Comment

mongol
                      Sorry dacht dat je de naam kroezel genomen had.

O zag het te laat Banned, steek onderwater..........!
                      Last edited by Oldtimer; 03-04-2012, 19:51.

Comment

Maarja even on-topic, ik zit nu dus 500 kcal boven wat ik dagelijks nodig heb.
                        Ik hoop dus dat dit even wat resultaat op gaat leveren en dat ik aardig wat aankom?

Als ik dit doorzet, waar ik vastberaden van ben, hoeveel kilo zou je dan ongeveer per maand aan kunnen komen?

Comment

Originally posted by Rick16 View Post
                          Maarja even on-topic, ik zit nu dus 500 kcal boven wat ik dagelijks nodig heb.
                          Ik hoop dus dat dit even wat resultaat op gaat leveren en dat ik aardig wat aankom?

Als ik dit doorzet, waar ik vastberaden van ben, hoeveel kilo zou je dan ongeveer per maand aan kunnen komen?
                          Het kev perc. en hoeveelheid berekenen is een basis en zul je deze waarschijnlijk nog wel een aantal keren moeten aanpassen om voor jou de juiste verhoudingen te vinden.
                          Mogelijk is een groei van 1 a 1.5kg per maand, als beginnende bb, echter 186, en 59kg, en waarschijnlijk nog in de groei, dus spelen veel factoren een rol.

ps ook je shake meenemen in je schema.

succes

Comment

Originally posted by Oldtimer View Post
                            Het kev perc. en hoeveelheid berekenen is een basis en zul je deze waarschijnlijk nog wel een aantal keren moeten aanpassen om voor jou de juiste verhoudingen te vinden.
                            Mogelijk is een groei van 1 a 1.5kg per maand, als beginnende bb, echter 186, en 59kg, en waarschijnlijk nog in de groei, dus spelen veel factoren een rol.

ps ook je shake meenemen in je schema.

succes
                            Denk dat je met zo'n gewicht de eerste maand met een goed voedings-schema zeker wel meer dan 1 a 1,5 kg zal aankomen. Ik zat meer te denken aan 4/5 kilo (spreek uit ervaring).

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                              Denk dat je met zo'n gewicht de eerste maand met een goed voedings-schema zeker wel meer dan 1 a 1,5 kg zal aankomen. Ik zat meer te denken aan 4/5 kilo (spreek uit ervaring).
                              Ik zat meer op een wat langer termijn te denken FitCH

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                                Hmm oke, zou wel welkom zijn. Nu hopen dat het ook echt aanslaat. Vandaag 3de dag gehad. Ik zal jullie wel een beetje op de hoogte houden van de vooruitgang Ik ga me nu 2-3 keer per week wegen en schrijf gewicht op.

Ben benieuwd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X