vraagje... ik heb net een voedingsschema opgesteld waarbij ik om te bulken 3200 Kcal zou moeten binnen krijgen. Nu kom ik bij koolhydraten 55% op 1760Kcal (440gr) , vet 15% op 480Kcal (53gr) en eiwitten 30% 960Kcal (240gr) op zich lukt dit me om door middel van men gezonde voeding in te vullen hierop te komen MAAR... op verschillende schema's zie ik het zelfde maar nemen ze voor eiwitten 2x hun vetvrije massa. Nu als ik dit zou doen kom ik aan 130gr eiwitten en dus 520Kcal???? waar blijven die andere 440Kcal dan die ik volgens de 30% eiwitten zou moete nemen???? help :s
Voedingsschema
Collapse
X
-
Originally posted by Kroezel View Postvraagje... ik heb net een voedingsschema opgesteld waarbij ik om te bulken 3200 Kcal zou moeten binnen krijgen. Nu kom ik bij koolhydraten 55% op 1760Kcal (440gr) , vet 15% op 480Kcal (53gr) en eiwitten 30% 960Kcal (240gr) op zich lukt dit me om door middel van men gezonde voeding in te vullen hierop te komen MAAR... op verschillende schema's zie ik het zelfde maar nemen ze voor eiwitten 2x hun vetvrije massa. Nu als ik dit zou doen kom ik aan 130gr eiwitten en dus 520Kcal???? waar blijven die andere 440Kcal dan die ik volgens de 30% eiwitten zou moete nemen???? help :s
Maargoed om ff snel op je vraag antwoord te geven:
Die percentage's zijn achterhaad, hou je aan de volgende richtlijen:
ewitten 2 a 2,5x lichaamsgewicht in grammen. Dus weeg je 100kg dan neem je 200a250gr.
vetten pak je om en nabij de 100 gram. Let op goede vetten !
de rest vul je aan met carbs
Comment
-
Originally posted by wollie88 View PostWelkom, stel jezelf eerst maar eens voor in het juiste gedeelte van het forum.
Maargoed om ff snel op je vraag antwoord te geven:
Die percentage's zijn achterhaad, hou je aan de volgende richtlijen:
ewitten 2 a 2,5x lichaamsgewicht in grammen. Dus weeg je 100kg dan neem je 200a250gr.
vetten pak je om en nabij de 100 gram. Let op goede vetten !
de rest vul je aan met carbs
Comment
-
Originally posted by Kroezel View Postdus percentages moet ik geen rekening mee houden? want dan gaan men eiwitten wel flink omlaag EN koolhydraten een pak omhoog .... En 1gr vet per lichaamsgewicht dan ? is dit niet wat veel?
Maar maak ff een eigen topic aan, je bent namenlijk iemand anders zijn topic aant kapen.
Upload in dat topic ff je voedingsschema en dan word je vast geholpen.
Comment
-
Originally posted by wollie88 View PostNee je hebt die vetten nodig om te kunnen groeien !
Maar maak ff een eigen topic aan, je bent namenlijk iemand anders zijn topic aant kapen.
Upload in dat topic ff je voedingsschema en dan word je vast geholpen.
Comment
-
-
Kroezel, geen probleem dat je in dit topic over het zelfde probleem praat voor mij, maar leer jezelf aan een eigen topic aan te maken tenzij er sticky's over zijn, lees jezelf eerst even goed in voor je vragen begint te stellen.
Als je mensen uit gaat maken voor mongol ben je hier aan het verkeerde adres en ga je maar lekker zelf een voedingsschematje in elkaar zetten waar je geen reet mee opschiet.
Beetje respect tonen en je zult het ook terugkrijgen.
Comment
-
Maarja even on-topic, ik zit nu dus 500 kcal boven wat ik dagelijks nodig heb.
Ik hoop dus dat dit even wat resultaat op gaat leveren en dat ik aardig wat aankom?
Als ik dit doorzet, waar ik vastberaden van ben, hoeveel kilo zou je dan ongeveer per maand aan kunnen komen?
Comment
-
Originally posted by Rick16 View PostMaarja even on-topic, ik zit nu dus 500 kcal boven wat ik dagelijks nodig heb.
Ik hoop dus dat dit even wat resultaat op gaat leveren en dat ik aardig wat aankom?
Als ik dit doorzet, waar ik vastberaden van ben, hoeveel kilo zou je dan ongeveer per maand aan kunnen komen?
Mogelijk is een groei van 1 a 1.5kg per maand, als beginnende bb, echter 186, en 59kg, en waarschijnlijk nog in de groei, dus spelen veel factoren een rol.
ps ook je shake meenemen in je schema.
succes
Comment
-
Originally posted by Oldtimer View PostHet kev perc. en hoeveelheid berekenen is een basis en zul je deze waarschijnlijk nog wel een aantal keren moeten aanpassen om voor jou de juiste verhoudingen te vinden.
Mogelijk is een groei van 1 a 1.5kg per maand, als beginnende bb, echter 186, en 59kg, en waarschijnlijk nog in de groei, dus spelen veel factoren een rol.
ps ook je shake meenemen in je schema.
succes
Comment
-
-
Originally posted by FitCH View PostDenk dat je met zo'n gewicht de eerste maand met een goed voedings-schema zeker wel meer dan 1 a 1,5 kg zal aankomen. Ik zat meer te denken aan 4/5 kilo (spreek uit ervaring).
Ben benieuwd
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-