Plaats waar vet bij komt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plaats waar vet bij komt

Hee,

Ik ben nu sinds 2 maanden een stuk serieuzer bezig met fitness dan voorheen. Heb trainings- en voedingsschemas waar ik me strikt aan hou etc.

Maar nu kamp ik met het volgende probleem, ik woog 2 maanden geleden 66 kilo en was 1.86 cm lang. Ben nu nog steeds even lang haha, maar ben inmiddels 7 kilo aangekomen en weeg nu 73 (of iets meer).

Nu ben ik nog steeds niet dik of iets, maar merk wel dat ik nu heel licht "love-handels" begin te zien, en van de zomer heb ik dat natuurlijk liever niet, van de winter maakt het me niet zo veel eet.

Maar wat ik me dus af vraag hoe dat komt? Is dat gewoon per lichaam verschillend, komt bij de een het vet erbij op de zijkant van de buik, bij de ander op de billen en bij de ander weer ergens anders, of is het misschien een verkeerde manier van bulken? Ben ik te veel aangekomen in een korte periode? En zo zijn er nog wel een aantal dingen waarvan ik dacht dat ze het zouden kunnen zijn.

Maar iemand die weet hoe het bij komt dat ik heel licht "love handels" krijg, of dat gewoon persoons gebonden is waar je lichaam het vet opneemt?

7 kilo in 2 maanden is wel een beetje veel ja. Weet niet hoe clean je gebulkt hebt, mischien toch wat te hoog in de cals gezeten of niet schoon gegeten.
    Waar je vet er bij komt is echt per persoon verschillend. Maar raad je niet aan om op dit gewicht al te gaan cutten, zou wat cleaner gaan eten en proberen door te gaan massa aan te zetten.

Comment

Als je zoveel bent aangekomen in zo'n korte tijd, zal dit voornamelijk bestaan uit vet. Je eet dus teveel boven je behoefte waardoor je veel te veel vet aankomt dan nodig is.

Hoe schoon is je voedingsschema, wat is je berekende behoefte en hoeveel kcal eet je op dit moment?
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik heb hetzelfde. Mijn buikje wordt groter merk ik in de bulk.

Ik ga morgen voor het eerst hardlopen. Probeer het er wel af te rennen.

Comment

Te hard aan het bulken dus. Iets minder gaan eten
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hmm! Zit dus aan me max. aan bijlagen die ik gepost heb. Kan je dat verwijderen ergens? Zodat ik m'n voedingsschema kan posten die ik nu volg?

Comment

Originally posted by FitCH View Post
              Hmm! Zit dus aan me max. aan bijlagen die ik gepost heb. Kan je dat verwijderen ergens? Zodat ik m'n voedingsschema kan posten die ik nu volg?
              Ik zou iets lager gaan zitten, want je moet je max bereiken qua herstel, maar als je daar nog meer boven zit, gain je alleen maar vet, je herstel neemt dan niet toe. Je moet dus proberen die balans te vinden, om wel max te herstellen, maar zo weinig mogelijk vet aan te zetten. Ikzelf kwam 1 kg per 3 weken aan, en dit was zo goed als allemaal spiermassa. Je komt wel langzamer aan, maar het is wel cleaner..
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Volgens mij is het genetisch bepaald. Ik heb het ook op de zijkant bijvoorbeeld, terwijl anderen het op de kont krijgen, op de buik of om de hoek.
                Train hard or go hormone

Comment

Dan maar zonder excel-bestandje omdat ik niet meer kan uploaden of iets?

07:00 (1)
                  Brinta (100 gram)
                  Volle melk (500 ml)

10:00 (2)
                  Volkoren brood (60 gram) 2 sneetjes
                  Kipfilet (30 gram) voor 2 sneetjes

12:30 (3)
                  Zilvervliesrijst (100 gram)
                  Kipfilet (100 gram)
                  2 eieren

15:00 (4)
                  Volkoren brood (60 gram) 2 sneetjes
                  Kipfilet (30 gram) voor 2 sneetjes

18:00 (5)
                  Wat de pot schaft

19:00 (6)
                  Banaantje (voor de training)

19:30 (7)
                  Dextrose (40 gram) tijdens de training, met water.

21:30 (8)
                  Volle melk (250 ml)
                  Whey (36 gram)

22:15 (9)
                  Magere kwark (500 gram)
                  Whey (18 gram)

Dit is wat ik ben gaan eten sinds gister.

Verhoudingen totaal zijn: Kcal 3014, eiwitten 207, koolhydraten 380, vetten 72.

Daarvoor at ik wel iets meer dan dit, toen at ik 8 boterhammen per dag in plaats van de rijst, en nog wel wat andere dingen erbij. Kwam toen ongeveer op 3500 kcal uit denk ik, en dat heb ik dus bijna 2 maanden gegeten.

Maar die "love handels", kan je dat ook nog weg-werken door te gaan cutten? Niet dat ik nu al van plan om te gaan cutten aangezien ik nog niet echt zwaar ben ofzo, maar dat kan dus wel? Dat je daarna weer helemaal strak bent?

Comment

Als je VP zalt zullen die uiteraard ook minder worden.
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Als je VP zalt zullen die uiteraard ook minder worden.
                      Maar deze zomer moet ik er dus maar gewoon mee gaan leven dat ik dat een beetje heb? want om nu al te gaan cutten heeft niet veel zin, dan blijft er niet veel meer over.

Dus ik kan nu het beste iets boven me onderhoud gaan eten en gewoon hard trainen? Denk ik zelf zo..

Ziet me voeding er een beetje goed uit?

Comment

Ik heb me hele leven met love handles rondgelopen, dus wat maakt het uit

Voeding ziet er prima uit qua componenten. Je kan ook je vetten uit noten, vis, mayo etc gebruiken, ipv zoveel volle melk. Of het qua macro's bij je past weet ik niet, dat moet je zelf ff bekijken
                        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Ik heb me hele leven met love handles rondgelopen, dus wat maakt het uit

Voeding ziet er prima uit qua componenten. Je kan ook je vetten uit noten, vis, mayo etc gebruiken, ipv zoveel volle melk. Of het qua macro's bij je past weet ik niet, dat moet je zelf ff bekijken
                          Ja ik ben altijd wel aardig skinny geweest dus dan is het wel even wennen. Ik denk dat als ik een foto post (post geen foto ) dat jullie allemaal denken oh het valt best mee. Maar als je zelf altijd zo skinny geweest bent dan valt het bij jezelf wel echt op.

Ik drink op trainings-dagen 750 ml melk, valt mee toch? 500 ml om me brinta mee te shaken, en 250 ml voor post-workout shakie.

Misschien beter om volle melk te vervangen door half-volle melk en dan wat noten aan me schema toevoegen?

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                            Ja ik ben altijd wel aardig skinny geweest dus dan is het wel even wennen. Ik denk dat als ik een foto post (post geen foto ) dat jullie allemaal denken oh het valt best mee. Maar als je zelf altijd zo skinny geweest bent dan valt het bij jezelf wel echt op.

Ik drink op trainings-dagen 750 ml melk, valt mee toch? 500 ml om me brinta mee te shaken, en 250 ml voor post-workout shakie.

Misschien beter om volle melk te vervangen door half-volle melk en dan wat noten aan me schema toevoegen?
                            Variatie is belangrijk. En vetten ook. Met al die kipfilet kom je wellicht niet aan je vetten.
                            Train hard or go hormone

Comment

Vetten uit vis, noten, avocado's en olijven zijn de meest aanbevolen vetten.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X