voeding aanpassen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding aanpassen?

Beste sportliefhebbers,

Ik heb hier op het forum een beetje zitten lezen , en dan kom je uit op allerlei voedings schema's met eiwitten dat je dit nodig en strak moet opvolgen ect ect... alles leuk en aardig maar na dit te lezen word ik niet echt happy meer een beetje deprie, en zie ik eingelijk niet zitten. Wil gewoon lekker een trainings schema volgen 3x per week, houd dit in ik het dan voor niks doe? En er totaal geen lichaams veranderingen gaat komen met meer spiermassa als ik me niet ga houden aan een strak voedings schema????

Korte omschijving over me zelf.

Ben 1.87 lang
    Weeg 85 kg
    iets wat vet rondom mijn buik en benen(is vrij wel het enige)
    Ik heb ook een schildklier aandoening maar dat is nu al jaren stabiel dmv medicijnen.

Mijn "voedings schematje"zoals het word genoemt ziet er als volgt uit

10 bruinen boterhammen (4 kip kerrie salade,2kaas,2 ham,2pindakaas)verspreid over de dag tussen 08.00/17.30uur tussen doortje met 2 of 3 time out koekje, daarna rond 19.00uur avond eten(meestal aardappelen/groentes,vleeswat de pot schaft zeg maar) 3x koffie per dag , verder 3x pakkjes wikki,2x pakje caprisones, avond meestal sinas, en met fitness bidon met sport drank.

Hoop wat duidelijkheid te krijgen....... eventueel wat ik er nog bij zou kunnen eten wat beter zou zijn....Ook zat ik te denken tijdens de sport een Creatine erbij te gebruiken, nogmaals ik hoef geen spierbundel te worden, maar een net strak lijf zou niet verkeerd zijn

Gr Stef

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X